Mikä on Ghostin paras biisi?
Miksi juuri se biisi? Sanoitukset? Melodia? Jokin tietty kohta biisissä saa sinut värisemään?
Kommentit (22)
He is. Kuulen siinä häivähdyksen Simon&Garfunkelia.
Cirice. Jotenkin vaan uppoaa minuun. He is ja Year zero on kans hyviä
Deus in absentia! Sanat, melodia ja kertosäkeen koskettimet. Viimeisin levy muutenkin tosi hyvä kokonaisuus. Paranee vanhetessaan kuin viini.
He is ja Cirice on mun lempparit. Ja Deus in absentia. Iski toi viimeisin levy kyllä tosi lujaa, sitten alkoi radiosoitto ja siihen se tukahtui :D En kestä ylikuunnella, ellen ole itse päättämässä että nyt tätä putkeen kakskytä kertaa...
Nyt pistit pahan. Ensimmäinen biisi jonka kuulin oli Stand by Him ja kyllähän tuo edelleenkin on ainakin yksi kovimmista.
M22
Tällä hetkellä kaksi biisiä kolahtaa erityisen hyvin:
Year Zero -sanat, laulajan tapa lausua Archangelo, alakerran herran kutsuminen eri nimillä.
Cirice -ihana rakkauslaulu: "Can't you see that you're lost without me?"
Uusimpaan levyyn en ole vieläkään ehtinyt tutustumaan, mutta edellinen levy oli täyttä kultaa alusta loppuun. Olen nähnyt bändin kahdesti livenä ja ai että on karismaattista ja kuumaa menoa. Onneksi en kuuntele Radio Rockia, missä kuulemma yksi uudemmista sinkuista "pilattiin" puhkikulutuksella.
-N31
Vierailija kirjoitti:
Uusimpaan levyyn en ole vieläkään ehtinyt tutustumaan, mutta edellinen levy oli täyttä kultaa alusta loppuun. Olen nähnyt bändin kahdesti livenä ja ai että on karismaattista ja kuumaa menoa. Onneksi en kuuntele Radio Rockia, missä kuulemma yksi uudemmista sinkuista "pilattiin" puhkikulutuksella.
-N31
Eiköhän se ole ihan soittolistaradion kuuntelijan häpeä, jos ei osaa vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
-N31
Mä näin Ghostin ekaa kertaa Tukholmassa 2010 ja nyt viimeksi Tuskassa. Laulajalla on karismaa!
Cirice tai if you have ghosts, ensimmäinen rytmiltään ja fiilikseltään mahtava, toinen taas yksi parhaista covereista jonka olen kuullut
No parashan on luonnollisesti Hypnotic Undeworldin nimikappale. Siitä oikeasta Japanin Ghostistahan nyt tietenkin puhutaan?
Ritual, Monstrance Clock, Ghuleh/ Zombie Queen tai Elizabeth. Kaikki ovat mielestäni kokonaisuutena, sanoituksiltaan ja melodioiltaan hyviä.
En tiedä kun he is -biisin ja se on tosi hyvä. Pitänee tutustua muuhunkin tuotantoon.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun he is -biisin ja se on tosi hyvä. Pitänee tutustua muuhunkin tuotantoon.
Kannattaa. He Is kun ei todellakaan ole sitä tyypillisintä Ghostia vaan balladi.
Ritual tai Here comes the sun. He iskin on kyllä todella kova mutta ainahan sitä vanhemmat biisit tuntuvat paremmilta.
Oon vasta tutustunut bändiin viimesimmän levyn kautta. Deus in absentia ja He is on hyviä kipaleita.