Kuuluuko tapailuvaiheessa viestitellä päivittän?
Olemme tapailleet miehen kanssa pari kuukautta, onko normaalia että saattaa tulla päivän taukoja kaikkeen yhteydenpitoon? Olen edellisen mieheni kanssa tottunut viestittelemään niitä näitä. Nykyinen tapailukumppani vastailee turhan laiskasti, pitäisikö huolestua?
Kommentit (76)
Kokemukseni mukaan ne miehet, jotka eivät pidä aktiivisesti yhteyttä, eivät ole myöskään aikeissa syventää suhdetta..joko haluavat pelkkää seksiä tai sitten muuten vaan haluavat syystä tai toisesta pysyä sinkkuna.
Kyllä naisen vaisto kertoo....kuunnelkaa sitä.
Mulla kiinnostus lopahtaa jos koko ajan pitää viestitellä. Yksi juttu alkoi ihan lupaavasti mutta mies pommitti koko ajan viesteillä. Ei tehnyt enää mieli edes katsoa puhelinta kun sitten pitäisi vastata. Epäilen myös, että hän vakoili whatsapista koska olen paikalla. Hyh.
En minä jaksa jakaa jokaista asiaani. Mieluummin puhun sitten kun tavataan. Viestittelystä tulee äkkiä ns pakko, ja jos joku päivä viestiä ei tulekaan niin ollaan ihan paniikissa. Ei kiitos.
T. Nainen 25v
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan ne miehet, jotka eivät pidä aktiivisesti yhteyttä, eivät ole myöskään aikeissa syventää suhdetta..joko haluavat pelkkää seksiä tai sitten muuten vaan haluavat syystä tai toisesta pysyä sinkkuna.
Kyllä naisen vaisto kertoo....kuunnelkaa sitä.
Tällaisten miesten kanssa kannattaa asennoitua ainoastaan hauskanpitoon, ei vakavaan suhteeseen.
Miesten kommentteja kaivataan? Kertokaa kantanne.
Miehenä sanoisin että jos viestittelyssä on miehen puolelta useamman päivän taukoja niin hän ei ole kiinnostunut vakavassa mielessä. Joskus jos on kiire tai käsitellään sellaista aihetta johon liittyviä vastauksia haluan miettiä niin saattaa tulla taukoja viestittelyyn. Pyrin vastaamaan yleensä seuraavan vuorokauden aikana. Poikkeus edellä mainittuun on tilanne jossa seurustellaan jo vähän vakavammin ja ollaan sen verran tiiviisti yhdessä, että vastauksen voi sanoa kasvotustenkin kun seuraavan kerran tavataan. Myös tuo yksi esimerkki loman aikana ilmenneestä "radiohiljaisuudesta" on miehen näkökulmasta normaali tilanne.
Ap:n tilanteeseen sanoisin, että jos sinä olet aina viestittelyn aloitteentekijä pois lukien herutusyhteydenotot ja mies on kuitenkin aktiivinen sosiaalisessa mediassa niin huonolta näyttää. Luultavasti useampi nainen kierroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi vaivaamaan, ap miltä paikkakunnalta mies on?
Helsinkiläisiä ollaan molemmat. t. AP
Okei, minä olen Espoosta. Jotenkin kaikki vain kuulosti niin samalta, kuin mitä itsellä tällä hetkellä meneillään erään kanssa.
Toivottavasti Ap juttunne selviää! :)
Lisää miesten mielipiteitä. Miksi ette vastaa tapailukumppanin viestiin, vaikka olette koko ajan online Whatsappissa?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin että jos viestittelyssä on miehen puolelta useamman päivän taukoja niin hän ei ole kiinnostunut vakavassa mielessä. Joskus jos on kiire tai käsitellään sellaista aihetta johon liittyviä vastauksia haluan miettiä niin saattaa tulla taukoja viestittelyyn. Pyrin vastaamaan yleensä seuraavan vuorokauden aikana. Poikkeus edellä mainittuun on tilanne jossa seurustellaan jo vähän vakavammin ja ollaan sen verran tiiviisti yhdessä, että vastauksen voi sanoa kasvotustenkin kun seuraavan kerran tavataan. Myös tuo yksi esimerkki loman aikana ilmenneestä "radiohiljaisuudesta" on miehen näkökulmasta normaali tilanne.
Ap:n tilanteeseen sanoisin, että jos sinä olet aina viestittelyn aloitteentekijä pois lukien herutusyhteydenotot ja mies on kuitenkin aktiivinen sosiaalisessa mediassa niin huonolta näyttää. Luultavasti useampi nainen kierroksessa.
up
Mies laittaa viestiä jos on kiinnostunut. Jos naisella ei ole aikaa vastata esim vuorokauden kuluessa, mies tulkitsee sen kiinnostuksen puutteena naisen puolelta parisuhteeseen, ja pitää hänet ns panonaisena, jonka kanssa on turha odotella vakavampaa.
Terkuin mies.
Edellisessä tapailusuhteessa viestittelimme joka päivä useita kertoja ja ihan kaikesta, myös kun mies oli töissä. Mies oli todella ekstrovertti ja teki enemmän aloitteita, joten oli helpompi myös itse viestitellä hänelle. Suhde syveni nopeaa vauhtia vrt nykyiseen suhteeseen, jossa viestitellään aika harvakseltaan. Jos ei asu yhdessä, on mielestäni sillä välissä tapahtuvalla ajalla merkitystä. Kuinka suuri merkitys toisella on elämässä silloin, kun häntä ei näe?
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä tapailusuhteessa viestittelimme joka päivä useita kertoja ja ihan kaikesta, myös kun mies oli töissä. Mies oli todella ekstrovertti ja teki enemmän aloitteita, joten oli helpompi myös itse viestitellä hänelle. Suhde syveni nopeaa vauhtia vrt nykyiseen suhteeseen, jossa viestitellään aika harvakseltaan. Jos ei asu yhdessä, on mielestäni sillä välissä tapahtuvalla ajalla merkitystä. Kuinka suuri merkitys toisella on elämässä silloin, kun häntä ei näe?
Minä en olisi voinut kuvitella suhdetta, jossa viestitellään useita kertoja päivässä, myös työaikana. Sen sijaan meille muotoutui hyvin nopeasti tavaksi soitella iltaisin ja vaihtaa kuulumiset. Samoin edellisessä suhteessa olisin kyllä ihmetellyt ellei miestä olisi kiinnostanut kuulla, miten päiväni on mennyt.
Kuinka tiheään viestittelette näin yli 4:n vuoden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tiheään viestittelette näin yli 4:n vuoden jälkeen?
Me muutimme yhteen reilun neljän vuoden kuluttua, mutta siihen saakka siis lähes joka ilta soittelimme. Poikkeuksena, jos jompikumpi oli reissussa tai oli jotain muuta iltamenoa.
Jotkut ei ole viestittelijöitä. Haluavat puhua mieluummin kasvotusten, eikä puhelimessa. Jos ei halua nähdä kuin silloin tällöin, eikä lähetä viestiä, olisin enemmän huolissani.
Mies ei vastaa ap viestiin vaikka kirjoittaa samanaikaisesti muiden kanssa, siitä oli kyse.