Kuuluuko tapailuvaiheessa viestitellä päivittän?
Olemme tapailleet miehen kanssa pari kuukautta, onko normaalia että saattaa tulla päivän taukoja kaikkeen yhteydenpitoon? Olen edellisen mieheni kanssa tottunut viestittelemään niitä näitä. Nykyinen tapailukumppani vastailee turhan laiskasti, pitäisikö huolestua?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi kerran vähän samalla tavalla kun Ap sulla, vietimme viikonlopun miehen mökillä, ja sain kuulla että hän oli ollut siellä useampana viikonloppuna erinäisten "ystävien" kanssa, tajusin sitten myöhemmin unohtaneeni erään paitani sinne, eipä ollut mies viitsinyt kysyä kun ei varmaan tiennyt keneltä kysyy.
Oliko mies pirkanmaalta ja mökki etelä-suomessa? Olen varmaan saman tyypin uhri.
Mökki kyllä etelä-suomessa ja itse sankari pääkaupunkiseudulta :D
Vierailija kirjoitti:
Jospa tapailemasi mies on kova menemään, siis harrastaa, käy töissä ja tapaa ystäviään eikä siksi aina ehdi vastailla? Ehkä sinulla ei vielä ole syytä huoleen. Voisit varovasti yrittää jutella miehelle asiasta. Eriasia tietysti on miten vakavissaan mies näkee teidän tapailun
Mies kirjoittelee vähän väliä muille Whatsappissa. Mutta ei vastaa ap:lle. Kaverit ja harrastukset on eri juttu.
Mulla etäsuhde, 2kk seurusteltu ja viestitellään sen sata viestiä päivässä. Jaetaan pikkujuttuja ja isompiakin. Muutaman kerran viikossa soitellaan. En ehkä jaksais jos toista ei ollenkaan kiinnostaisi esimerkiksi miten päivä on mennyt jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulla etäsuhde, 2kk seurusteltu ja viestitellään sen sata viestiä päivässä. Jaetaan pikkujuttuja ja isompiakin. Muutaman kerran viikossa soitellaan. En ehkä jaksais jos toista ei ollenkaan kiinnostaisi esimerkiksi miten päivä on mennyt jne.
Näin se menee kun molemmat on täysillä mukana.
Just alkuvaiheessa viestiteltiin koko ajan. Vaikka mitä. Kysyttävää riitti koko ajan. Laitettiin linkkejä lempimusiikkiin, ruokiin, vaikka mihin. Juteltiin matkustamisesta, työstä, perheistä. Höpöhöpöä, flirttiä, tapaamisten suunnittelua. Molemmat vastaili. Joskus läheteltiin vuoron perään vitsejä. Seksijuttujakin käytiin läpi ennen kuin se oli meillä ajankohtaista, siis lähinnä sitä, että miten suhtautuu, onko ollut yhden yön juttuja, miten "helppo" tai vaikea mennä sänkyyn uuden kanssa jne.
Että olis ollut outoa... jos päiviä välissä. Jos miehestä ei kuulunut mitään esim.aamupäivällä, niin kyllä kyse oli siitä, että jonkin väärinkäsityksen takia piti hiljaiseloa.
Suoraan kuin omasta elämästäni. Tapailun alussa viestiteltiin paljon. Sitten hänen aloittamansa keskustelut alkoivat hiipua ja syynä oli aina kiire jne. Tapasi kyllä mielellään, arvatenkin seksin takia. Nyt viimeistään näitä viestejä lukiessani pitäisi tajuta, että olipa onni, että olen onnistunut jo lähestulkoon pääsemään kyseisestä tyypistä eroon.
Ehkä se kyllästyi epätoivoiseen roikkumiseesi. Olen itsekin laittanut välejä poikki ihan vain siksi, että jollakulla on tarve ottaa yhteyttä ihan koko ajan ja ilman mitään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Just alkuvaiheessa viestiteltiin koko ajan. Vaikka mitä. Kysyttävää riitti koko ajan. Laitettiin linkkejä lempimusiikkiin, ruokiin, vaikka mihin. Juteltiin matkustamisesta, työstä, perheistä. Höpöhöpöä, flirttiä, tapaamisten suunnittelua. Molemmat vastaili. Joskus läheteltiin vuoron perään vitsejä. Seksijuttujakin käytiin läpi ennen kuin se oli meillä ajankohtaista, siis lähinnä sitä, että miten suhtautuu, onko ollut yhden yön juttuja, miten "helppo" tai vaikea mennä sänkyyn uuden kanssa jne.
Että olis ollut outoa... jos päiviä välissä. Jos miehestä ei kuulunut mitään esim.aamupäivällä, niin kyllä kyse oli siitä, että jonkin väärinkäsityksen takia piti hiljaiseloa.
kuulostaa ihan täysin samalta kun mulla tän hetkisen tapailukumppanin kanssa..
Ainoo ero että tää jotenkin alkanut hiipua. Seksin merkeissä kyllä tavataan ja se onkin se mikä enää tuntuu miestä kiehtovan :( ärsyttää että lankesin johonkin pelimieheen kun kaikki vaikutti niin lupaavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa ihan täysin samalta kun mulla tän hetkisen tapailukumppanin kanssa..
Ainoo ero että tää jotenkin alkanut hiipua. Seksin merkeissä kyllä tavataan ja se onkin se mikä enää tuntuu miestä kiehtovan :( ärsyttää että lankesin johonkin pelimieheen kun kaikki vaikutti niin lupaavalta
Harmi :( Me ollaan seurusteltu nyt kolmisen vuotta ja edelleen päivittäin viestitellään.
Nyt alkoi vaivaamaan, ap miltä paikkakunnalta mies on?
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisiä ollaan molemmat. t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kyllä osata rentoutua... :( mies jätti eilen vastaamatta viimeisimpään viestiini, eikä tänäänkään ole kuulunut mitään, vaikka vähän väliä näköjään whatsappissa käykin. Inhoan tätä, en minä oikeasti ole näin hermoheikko ja epätoivoinen, satun vaan todella tykkäämään tästä miehestä. En viitsi jatkuvasti pommittaa viesteillä, etten vaikuttaisi liian innokkaalta, odottelen nyt milloin hänestä kuuluu oma-aloitteisesti. t. AP
Kuitenkin jaksaa viettää aikaansa WhatsAppissa?
Eli kirjoittelee siellä kuitenkin muille? Ei kai siellä muuten aikaa vietetä ..?
No niinpä! Olisi helpompi olla jos tietäisin ettei hänellä ole muillekaan tapana jatkuvasti viestitellä. :I t. AP
Tääkin on vähän hankala juttu. Esim. Itse olen joutunut tänään vähän väliä wadappiin hoitamaan esim. lapseen liittyviä asioita, jotka on pakko hoitaa vaikkei aikaa vain olisi ollut. Joskus myös työ- ym. juttuja. En todellakaan olisi voinut tänään sen lisäksi enää jutella niitä näitä kenenkään kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisiä ollaan molemmat. t. AP
Näitä näköjään riittää. Olen tapaillut tai tapailen vielä ihan samanlaista. Helsingistä myös, asuu keskustassa ja on kolmekymppinen. Hitto näitä pleijereitä. Tämä myös koko ajan Whatsappissa, vastailee just noin mulle, niin kuin ap;lle. On kyllä sellainen urheilullinen alfa, että vientiä on varmasti.
jos on kiinnostusta, tapailuvaiheessa viestitellään päivittäin, jopa tunneittain.
Päivän aikana taukoja? Jos tapailuvaiheessa mies viestittelisi minulle pitkin päivää niin nostaisin nopeasti kytkintä. Omassa suhteessani tuli aika nopeasti tavaksi soitella joka ilta. Ei siitä koskaan sovittu, mutta yhtäkkiä sitä huomasi, että jos puhelua ei tullutkaan ja itse olin soittanut edellisenä iltana, niin sitä kaipasi. Tekstareilla hoidettiin ja hoidetaan, jos on joku sellainen asia työpäivän aikana mihin olisi hyvä ehtiä reagoida jo ennen iltaa, esim. muuttuneet suunnitelmat. Siihen sitten vastataan kun on töiden kannalta sopiva hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee kun molemmat on täysillä mukana.
... eikä heillä ole muuta elämää kuten töitä, opintoja ja harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
1. Herää kaksi kysymystä:
2. Miten jollain on aikaa tuollaiseen?
Eikö asioista olisi paljon helpompi puhua? Joko puhelimessa tai silloin kun ollaan yhdessä. En ymmärrä kirjoittamista silloin, kun jo kuitenkin tapaillaan. Ujostuttaako teitä vai miksi ei voi viestittelyn sijaan soittaa vaikka yhtä pitkää puhelua illalla, jonka aikana keskustellaan noista asioista?
Jospa tapailemasi mies on kova menemään, siis harrastaa, käy töissä ja tapaa ystäviään eikä siksi aina ehdi vastailla? Ehkä sinulla ei vielä ole syytä huoleen. Voisit varovasti yrittää jutella miehelle asiasta. Eriasia tietysti on miten vakavissaan mies näkee teidän tapailun