Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ratsastamisen vaikeus

Vierailija
30.08.2016 |

Nautin todella päällä olemisesta, takuuvarma orgasmi kun saa omaan tahtiin pyörittää. Kukaan aiemmista miehistä ei ole valittanut vaan nauttinut menosta orgasmiin asti. Nykyinen mieheni valittaa, että pallot murskaantuu ja käy kipeää. En ole lihonut tms. Hän haluaisi vain takaa tai lähetyssaarnaajassa jolloin minä en saa.

Voiko miesten anatomia olla niin erilainen? Myönnän kyllä, että väliin villiinnyn niin, että näkö sumenee kun olen päällä, ketään muuta ei ole haitannut. Miehet, miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin todella päällä olemisesta, takuuvarma orgasmi kun saa omaan tahtiin pyörittää. Kukaan aiemmista miehistä ei ole valittanut vaan nauttinut menosta orgasmiin asti. Nykyinen mieheni valittaa, että pallot murskaantuu ja käy kipeää. En ole lihonut tms. Hän haluaisi vain takaa tai lähetyssaarnaajassa jolloin minä en saa.

Voiko miesten anatomia olla niin erilainen? Myönnän kyllä, että väliin villiinnyn niin, että näkö sumenee kun olen päällä, ketään muuta ei ole haitannut. Miehet, miten on?

Siun pittää jyskyttää vanhalla polkupyörällä, jossa on satulan paikalla pitkä tappi!

Vierailija
2/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää näyttää kuka määrää. Sitten ratsastat kokoajan määrätietoisesti eteenpäin.

Hiemankin kun alkaa pelleily niin raippaa.

Kokoajan teetä jotakin tehtävää niin ylimääräiset asiat kuten sateenvarjoa tai lastenvaunut, vieraat ihmiset eivät kiinnitä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen lemppariasento, kun nainen ridaa. Ei tarvi ite tehdä mitään.

Vierailija
4/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se miehesi levittää jalkojaan sen verran että ne pallot pääsisi roikkumaan siellä miehen jalkojen välissä? Jos se pitää jalat niin tiukasti yhdessä että pallit on siinä "päällä" ja ne sitten litistyy sun alle, niin saattaa kait se sattua?

Vierailija
5/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se miehesi levittää jalkojaan sen verran että ne pallot pääsisi roikkumaan siellä miehen jalkojen välissä? Jos se pitää jalat niin tiukasti yhdessä että pallit on siinä "päällä" ja ne sitten litistyy sun alle, niin saattaa kait se sattua?

Ei siihen mikään jalkojen levittäminen auta

Vierailija
6/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen mikään jalkojen levittäminen auta

Mistä tiedät ettei ap:n miehellä auttaisi?

Vierailija
7/7 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite inhoon ratsastaa, joutuu tekee töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi