Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot oireet - muilla?

Vierailija
30.08.2016 |

Jatkuva pissahädän tunne, pientä kutinaa emättimessä, välillä tuntuu painontunnetta alavatsalla. Iltaisin turpoilee maha aikalailla. Mitään kipuja ei ole ollut.
Seksitaudit negatiiviset, ei vti, ei hiivaa. Kotona oon tehnyt kaks raskaustestiä, nekin molemmat negatiivisia.
Ja ikää 22. Oireet alkoivat n. 1kk sitten sekstailun jälkeen. Syön e-pillereitä.
Onko ketään, jolla olisi ollut samanlaisia oireita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä kaikki taudit on testattu? Onko poikkeavaa vuotoa/hajua? Bakteerivaginoosi?

Vierailija
2/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitki suojaamattomassa yhdynnässä?

Mulla oli noilla oireilla mycoplasma genitalium. Mars sukupuolitautien polille missä voidaan testata noi harvinaisemmatkin taudit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki taudit on katsottu ja puhtaita olleet. En ole huomannut valkovuodossa eroa entiseen, eikä muita vuotoja ole ollut. Ap

Vierailija
4/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsatietulehdus ?

Vierailija
5/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe tokkiisa, on ollut tiälläkii! Ihan samanlaesta ja välillä erilaesta meininkiä!

Vierailija
6/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama mutta peräsuolessa :D

Vierailija
7/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olitki suojaamattomassa yhdynnässä?

Mulla oli noilla oireilla mycoplasma genitalium. Mars sukupuolitautien polille missä voidaan testata noi harvinaisemmatkin taudit.

Täällä päin ei ole spt-polia. Testaakohan kuinka herkisti ihan tk:ssa? Miehen kanssa ollaan oltu 4v yhdessä ja käyty kumpikin testeissä ennen kumin poisjättöä

Vierailija
8/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet syönyt e-pillereitä?

Mulla samat oireet alkoi vähän aikaa sitten.. Epäilen virtsatientulehdusta kuitenkin, soitan sitten lääkärille jos jatkuu.

Vierailija
9/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olet syönyt e-pillereitä?

Mulla samat oireet alkoi vähän aikaa sitten.. Epäilen virtsatientulehdusta kuitenkin, soitan sitten lääkärille jos jatkuu.

Puolisen vuotta vasta.

Mulla oli vti-näyte täysin nega. Ap

Vierailija
10/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noilla oireilla trikomonas. Mutta siihen liittyy myös ikävä haju. Miehellä usein oireeton.

Vierailija
11/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalasteletko vastausta että olet raskaana? Et ole. Sinulla heittää hormoonit. Oireet eivät kuulosta niin maata kaatavilta, että olisit oikeasti huolissasi terveydestäsi.

Vierailija
12/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalasteletko vastausta että olet raskaana? Et ole. Sinulla heittää hormoonit. Oireet eivät kuulosta niin maata kaatavilta, että olisit oikeasti huolissasi terveydestäsi.

Huoh. :D ap

Vierailija
13/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että sinut ap testattiin niin varhain, että nuo tautitartunnat eivät vielä näkyneet testeissä. Joskus suojaamaton liian kiihkeä yhdyntä aiheuttaa tuollaisia oireita. Pissatautikin on voitu testata liian varhain. Jotenkin tulee mieleen yksi ystäväni, jolla oli uusi poikaystävä ja seksi aluksi kovinkin kiihkeää, silloin kun tapasivat. Ystävällä juuri tuollaiset oireet. Kävi testeissä ja kun soitti kysyäkseen tuloksia, niin vastaanottoapulainen sanoi, että ei näy mitään huolestuttavaa, ei tarvitse tulla vastaanotolle. Onneksi ystävä oli jääräpäinen ja halusi ehdottomasti lääkärin puheille. Aikamoinen lääkepatteri oli tuloksena. Eli mene uudelleen vastaanotolle ja vaadi uudet testit, sp-taudeista harvinaisemmatkin. Ja pyri testien jälkeen lääkärin puheille.

Vierailija
14/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama aina välillä. Johtuu vähäisestä vedensaannista sekä emättimen emäksisyydestä. Suosittelen juomaan vettä ja karpalomehuja( ei siis mitään sokerilitkua vaan semmosta täys karpalomehua)

Vierailija
15/15 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerien oireita, kuivat limakalvot ja turvotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän