Ei tuosta äijästä saatana oo mieheksi!!
Ei tosta mun miehestä oo kunnon mieheksi, perkele! En oo elämässäni tavannut noin seksikielteistä ja kireetä tyyppiä ja vielä naimisiin oon mennyt ton kanssa muiden hyvin ominaisuuksien takia. :( Alkaa pikkuhiljaa olla mitta täynnä, kun siinä ei oo tipan tippaa aistillisuutta, himokkuutta eikä mitään seksuaalista energiaa. Miettikää nyt, äijä on 28-vuotias ja aloitevastuu on AINA mulla. Mä en muista koskaan, että se olisi osoittanut jotain seksuaalista halukkuutta tai himoa mua kohtaan ITSE, aloitteellisesti. Aina mä joudun lähentelemään, ehdottelemaan, koskettelemaan ennen kuin se lämpiää. Jos taas liian aktiivisesti painostan, sillä menee maku ja kulli lörpsähtää.
Alkaa pikkusen olla mitta täynnä miestä, joka ei miehisyyden vaatimuksia täytä millään tavalla!!
Kommentit (12)
Sain oikeasti rukoilla armoa, että nyt riittää. Tajunta meinas räjähtää. Ovat sellasia kyllä, että... 6-12 kertaa kykenee vuorokaudessa ja osaavat jatkaa heti taas uudestaan. Asentoja löytyy vaikka kuinka paljon ja ovat innostuneita kaikesta uudesta makkarissa. Osaavat myös säännellä erittäin hyvin omaa tuloaan. " Rääkkäävät" naisen ensin aivot sirpaleina avaruuteen ja sitten vielä vähän lisää... Huh. Suosittelen.
Jos se on joskus yrittänyt vongata kovasti, eikä ole saanut, ja sen takia ei sitten osaa olla aloiteellisempi teidän seksielämän suhteen? Tykkäähän se kuitenkin seksistä..?
oisko taustalla jotain erektio ongelmia? ei kehtaa vaan niistä puhua ja siksi ei uskalla tehdä aloitetta...
Ottaa vaan jälleen kerran niin ankarasti pattiin, kun yritin äsken lähennellä ja silitti kivasti selästä - mutta torjui mut kuitenkin napakasti. Ihmeellinen tyyppi, oon sanonut suoraan että KAIPAAN MUNAA ja kunnon otteita, mutta ei se ole purrut.
Tykkää seksistä kun pääsee vauhtiin, mutta on varsin estynyt seksuaalisesti ja mä oon asian kanssa aivan äärirajoilla *alkaa itkeä*
Mulla ollut vähän samanlaista miehen kanssa ja lääkäri oli sanonut,että saattaa johtua liian alhaisesta mieshormonitasosta.
Mutta saan lisäksi kärsiä hellyysvajeesta,koska mun mies ei koskaan pussaile tai halaa.Ainut poikkeus jos lähtee johonkin,saattaa äkkiä halata tai antaa suukon.Meillä ei ole silittelyä,suukottelua yms,koska mies ahdistuu niistä.Ja mäkin olen välillä hulluuden partaalla tässä asiassa.Lisäksi mies ei ota mua tosissaan,naureskelee vaan kun sanon tarvitsevani jotain kosketusta.
Sun kannattaa ottaa asia puheeksi,tyyliin" oletko huomannut..." ???
Tsemiä ap !
Sitä vaan ei kiinnosta. EI mun, eikä kenenkään muunkaan kanssa sen puoleen. Se on vähän sellainen intellektuelli, lukee mieluummin ja keskustelee. Vittu. Vittu.
mieluummin hellii ja söpöilee ku paneskelee... oliskohan minunkin miehellä sitten alhainen mieshormonitaso? mitähän tuolle voisi tehdä... alkaa huolestuttaa kun pikkuhiljaa rupee kiinnostaa kaikki kauheat testosteronipalleroukot...
no eikö tuo jo kerro melkein kaiken..?
sain kans just pakit kun yritin lähestyä.Vituttaa koko systeemi.Mieheni on ns.luolamies joka haluaa olla aloitteentekijä.Ikävä kyllä halun määrä menee pahasti ristiin,mä haluaisin PALJON useammin.Mitä vittua tässä vois tehdä?
Enpä ihmettele avioerotilastoja...
ukko syö mieluummin karkkia ja kattoo piirrettyjä...
ku MENEE PASKALLE SEN AKKARIKIRJANSA KANSSA!!!!!
Aaargh....