onko toista tällaista naista
a) ei tykkää shoppailusta
b) ei juuri meikkaa
c) ostaa uusia vaatteita vain silloin, kun vanhat hajoavat
d) ei leivo tai kokkaa
e) inhoaa kotitöitä
f) ei osaa ommella
g) ei käsitä mitä viherkasveilla tehdään
jne.
Kommentit (13)
Ja ostaisin kyllä vaatteita, mutta rahoista tiukasti pitävä mies on koitunut turrmiokseni.
Onko toista naista, joka ei koskaan, ei siis ikinä, meikkaa? Ei ole edes ikinä ikinä kokeillutkaan meikata?
Minä olen tällainen enkä ole vielä koskaan tavannut toista lajitoveria. Niitä kyllä löytyy, jotka meikkaa tosi harvoin.
Vierailija:
b) ei juuri meikkaa
d) ei leivo tai kokkaa
e) inhoaa kotitöitä
f) ei osaa ommella
g) ei käsitä mitä viherkasveilla tehdäänjne.
Vierailija:
a) ei tykkää shoppailusta aivan samanlainen, vihaan ko. touhua
b) ei juuri meikkaa hyvin vähän. juhliin tms. kyllä.
c) ostaa uusia vaatteita vain silloin, kun vanhat hajoavat kutakuinkin
d) ei leivo tai kokkaa kokkaan jes, leivon joskus
e) inhoaa kotitöitä en nyt erityisesti rakastakaan
f) ei osaa ommella en osaa ommella, en
g) ei käsitä mitä viherkasveilla tehdään KÄSITÄN! Olen viherpeukalo.jne.
Kohdat e, f ja g osuivat täysin kohdalleen ja kohta c osui osittain (tykkäisin ostella uusia vaatteita, mutta koska tajuan budjettimme rajallisuuden en niin tee kovin usein).
A, b ja d eivät pidä paikkaansa. Tykkään shoppailusta ja meikkaan aina pois kotoa lähtiessäni ja olen koulutukseltani kokki eli teen ruokaa ja leivon hyvinkin paljon.
Vierailija:
b) ei juuri meikkaa
d) ei leivo tai kokkaa
e) inhoaa kotitöitä
f) ei osaa ommella
g) ei käsitä mitä viherkasveilla tehdään
Vierailija:
b) ei juuri meikkaa
d) ei leivo tai kokkaa
e) inhoaa kotitöitä
f) ei osaa ommella
g) ei käsitä mitä viherkasveilla tehdäänjne.
Vierailija:
Onko toista naista, joka ei koskaan, ei siis ikinä, meikkaa? Ei ole edes ikinä ikinä kokeillutkaan meikata?
Minä olen tällainen enkä ole vielä koskaan tavannut toista lajitoveria. Niitä kyllä löytyy, jotka meikkaa tosi harvoin.
Paitsi no, ripsiväriä olen kerran kokeullut ja jossain vaiheessa käytin puuteria... mut moneen vuoteen ei mitään!! :)
Pitäisköhän huolestua? Hyvin olen kyllä miehille kelvannut tämän elämän aikana, vaikka ainoat shoppailunikin ovat pakolliset rautakaupassa käynnit....
meikkaan ainoastaan juhliin ja ostan vaatteita, jos entisissä ei kehtaa enää kulkea. Viherkasveista en tykkää ja osui ne muutkin aika kohdalleen.
Mennäänkö naimisiin?
Heh. et olisi voinut paremmin kuvailla mua! Ex-bilehile täällä ei ostanu vuoteen vaatteita, kunnes mies talutti kädestä kauppaan ja osti uuden vaatekerran. Ei jaksa kamalasti enää kiinnostaa...
Osaatteko mitään muuta käsityöntekotaitoa? Kiinnostaa, kun ennenvanhaa ompelu ja muut käsityötaidot opetettiin jo pikkutytöille.
T: Eräs, joka ompeli 4 vuotiaana jo barbille vaatteita.
ystäväni opetti mut tekeen kaikkea tuota uudestaan!
Vierailija: