Miesystävä ehdotti jotain todella ällöttävää..
Harrastimme seksiä ja hän laukesi minuun.. Makasimme hetken vierekkäin toisiamme hyväillen kun sanoin, että menen putsaamaan paikat. Hän sitten sanoi että älä mene, vaan hän voisi nuolla minut puhtaaksi.. Yök.. En suostunut ja menin suihkuun. Onkohan bi tai homo kun haluaa omat spermansa nuolla.. Ällöä kuitenkin. Ollaan vasta muutama kuukausi seurusteltukin. :(
N22
Kommentit (28)
Säästää vesilaskussa kun nuolee puhtaaks
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli melkein sama. Nainen halusi nuolla peppureikäni puhtaaksi panohiestä. Poikkeuksena aloittajaan, levitin peppureikäni täysin avoimeksi, johon tyttikseni dippaili kieltä sisään. Ei ollut ällöä :-)
Minulla sama mieltymys, mutta olen mies ja haluan tehdä sen naiselle. :)
Mulla on sellainen mies ystävä että voi nuolla omanssa ja kimpan jälkeen toisen miehen spermat.
aah mikä tunne se on kun istuu kasvoilla ja antaa nesteiden valua ukkoni kurkkuun
Minä nuolen aina spermojani vaimon pillusta. Seuraava aamuna ne maistuvat hyvältä, kun ovat koko yön muhineet pillussa ja sekoittuneet vaimon eritteisiin. Myös haluan, että pissan jälkeen pillua ei pyyhittäisi. Se lisää aronia.Monien mielestä olen sika, mutta ei meille siitä haittaa ole ollut, vaan himokasta nautintoa.
Ehdotin samaa tyttöystävälleni, mutta ei suostunut. Ei kuitenkaan alkanut sen kummemmin haukkumaan minua. Se hänelle kyllä sopii, että suutelemme kiihkeästi aika pian sen jälkeen, kun olen ampunut siemenet hänen suuhunsa.
Luulisi että tuo olisi naiselle vain hyvä, kiihottava ja nautinnollinen asia?
Kyllä se näin on. Lisäksi ehkä joku alistuja joka haluaa että häntä nöyrytetään.
-M38