Milloin parikymppiset jätkät lakkaavat olemasta lapsellisia?
Siis alkavat kunnioittaa muita, ottaa vastuun omista teoistaan jne.
Kommentit (8)
Oman kokemuksen mukaan 28 vuoden iän jälkeen 😂 itsellä kokemus että on ns "samalla tasolla", on tullut lähinnä kolmekymppisten miesten kanssa. Itse täytän kohta 24. Mutta eihän tällaista voi yleistää.
Olen tavannut aika monta nelikymppistäkin, joilla nuo on hakusessa. Ei ole iästä kiinni.
Mittarissa on kohta 40, mutta eipä nuo AP:n mainitsemat asiat ihan vielä ole hallussa. Kai ne sitten joskus vielä onnistuu.
Jos se on terve niin ei koskaan.
Liian moni mies joutuu käymään läpi sen henkisen kuoleman jota sanotaan myös "aikuistumiseksi". Sen jälkeen elämään mahtuu vain sininen löysä urheilutakki, veltot kävelylenkit puolison kanssa, töissä käynti (intohimottomasti), ja asuntolainan määrän katselu ja unelmointi siitä että "sitten kunhan olen eläkkeellä niin kylläpä kelpaa elää..."
Täällä paljon jääkiekkoa pelaavia parikymppisiä jonneja jotka ajelivat mopoautoilla vielä 20-vuotiaana ja huutelivat ohikulkijoille törkeyksiä. Kouluarvosanat kaikilla paskoja koska olivat kaikki luottaneet siihen että tässä vaiheessa oltaisiin jo maajoukkueessa joten kouluihin ei päästä eikä uskalleta lähteä kauas huonompiin kouluihin äitin helmoista.
Miksi pitäisi?
Ensin huolta kantaa äiti, sitten vaimo.
Riippuu yksilöstä. Jotkut eivät opi noita asioita koskaan, olipa kyseessä mies tai nainen.