Miksi se vanhempainiltaketju poistettiin?
Kommentit (39)
Sen oli pakko olla vahinko. Palauttakaa se!
Täh???? Eihän siinä ollut mitään. Pari kirosanaa, ei edes pahoja. Nyt en ymmärrä.
Mä olen syyllinen. Kerroin vihanneeni askarteluja ja laulamista lapsena ja vihaavani yhä. Tulen vihaamaan sitä myös vanhainkodissa, tätä en muistanut tosin sanoa. Ei sitä saa sanoa. Kaikkien pitää tykätä laulamisesta ja askartelusta.
Ei voi ymmärtää. Kerrankin ketju, jossa puhuttiin täyttä asiaa.
Mitä siinä oli? Ehti juuri poistua.
Koska siinä mainittiin Tienarpoikaesitys, jota vanhemmat olivat joutuneet seuraamaan. Kestämätöntä.
Keksiikö joku perusteluja? Perusteleeko modet täällä koskaan poistoja? Huhuu!
siis mitä? Miltä sun aamupieru haisee -ääliö keskustelut kyllä pysyy palstalla?
Siis saattoiko syy olla v-sana otsikossa? Että mitähän v...!??
Kirosana otsikossa voi toki olla syy... tosin täysin naurettava, kun näkee näitä unnutus jne aloituksia... kirosanaan oli ihan syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Kirosana otsikossa voi toki olla syy... tosin täysin naurettava, kun näkee näitä unnutus jne aloituksia... kirosanaan oli ihan syynsä.
Niinpä. Ja onhan siellä edelleen esim. se mies aikoo pyytää kättä v-sanaketju, joten ei voi olla syy.
Uskomatonta! Vauvapalstalla ei saa keskustella vanhempainilloista, mutta vaikka persepanoista kyllä! Ei niitä vauvoja sillä tavalla tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen syyllinen. Kerroin vihanneeni askarteluja ja laulamista lapsena ja vihaavani yhä. Tulen vihaamaan sitä myös vanhainkodissa, tätä en muistanut tosin sanoa. Ei sitä saa sanoa. Kaikkien pitää tykätä laulamisesta ja askartelusta.
Vihaan mäkin ja mä olen lto.
Ja kaikki persepanot menee kyllä läpi yötä päivää??
Tuo oli jopa hyödyllinen ketju kun oli myös tarhan työntekijöitä kommentoimassa! Ei voi ymmärtää tätä politiikkaa täällä.
Siinä ketjussa ei edistetty kotoutumista eikä kitketty rasismia, oli syytäkin poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä oli? Ehti juuri poistua.
Tiivistettynä: Älkää laittako aikuisia leikkimään lasten leikkejä vanhempainilloissa, vaan mieluummin asiallinen tiedotus-/keskustelutilaisuus vaikka viinilasillisen ääressä.
Mutta hys, tällaisia ei saisi täällä puhua...
Niinpä! En todella ymmärrä. Nyt päiväkodit ei saa sen aineistoa käyttöönsä ja joudutaan leikkimään 😮