Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et tykkää työstäsi, mitä työtä teet?

Vierailija
29.08.2016 |

Ja minkä takia et tykkää työstäsi? Mikä siinä ei ole mieleistäsi? Miksi kuitenkin teet tätä työtä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja. Työni on tosi samanlaista päivästä toiseen, vaihtelua (työtehtävissä) ei ole. Oppilailla on aina samat ongelmat, joista jankuttaa. Inhottavaa kuunnella valitusta päivästä toiseen, liian suuri osa työstäni on näiden kitinöiden kuuntelemista eikä sitä mihin minut on koulutettu, eli opettamista. Olen reilu vuosi sitten valmistunut, silloin luulin vielä haluavani tätä. Teen tätä työtä tällä hetkellä odotellessani, että keksisin jonkun vaihtoehdon mitä ihan oikeasti sitten haluaisin tehdä pidempään.

Sama täällä. Olenkin jo vaihtamassa alaa. Jo riitti oppilaiden kitinät ja yhä aggressiivisemmaksi käyvä käytös. Puhumatta typerääkin typerimmistä ops-muutoksista. Ei enää päivääkään sitä duunia.

Vierailija
22/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti apteekissa. Jos joku on puuduttavaa hommaa, niin tämä. Samat työtehtävät toistuvat lukemattomia ja taas lukemattomia kertoja joka ikinen työtunti. Joskus on juhlaa, kun pääsee pussittamaan salmiakkia hetkeksi. Sitten taas sitä samaa: resepti, näpyttely koneelle, tarrat pakettiin ja neuvot asiakkaalle, joka ei ole niistä kiinnostunut, rahat ja kiitoshei. Tätä varten kävin 3 vuotta yliopistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IT-firmassa luovan puolen projektipäällikkönä. Ärsyttää kiukuttelevat ja kaavoihin kangistuneet ohjelmoijat, toimimattomat softat ja kiire. Lisäksi työkaveri on ärsyttävä pallinaama. No, huomenna on päivä uus, ehkä tätä päivää parempi.

Vierailija
24/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa. Palkka surkea, ei etenemis- tai kehittymismahdollisuuksia. Työtä tehdessä on kuin robotti.

Vierailija
25/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös opettaja. Erityisluokanopettaja. Periaatteessa kai tykkään työstäni, mutta olen vain aivan liian väsynyt. Lähes jokainen päivä saan vastaanottaa lyöntejä, potkuja tai hampaanjälkiä ja avuksi tähän työnantaja työntää palkattomalla ajalla kirjoitettavia lomakkeita, joiden täyttäminen onnistuu vain yhdeltä koneelta ja jotka vain arkistoidaan tilastoihin. Olen väsynyt jatkuviin palkattomiin palavereihin, joissa joku koulupsykologi käskee minua ottamaan tarroilla palkitsemisen käyttöön. On v*ttu muutama vuosi yritetty saada sairaalakoulupaikkaa, mutta tarroilla homma ratkeaa! Olen väsynyt vanhempiin, joita ei saa kiinni. Olen väsynyt oppilashuoltoon, jonka ainoa keino tilanteeseen kuin tilanteeseen on kokouksen pitäminen. Olen väsynyt siihen, että palkkakehitys on tällä alalla vain negatiivinen, vaikka työn vaativuus ja työmäärä kasvaa koko ajan.

Vittu on noi psykologit pihalla. Tarrat ja papukaijamerkit, kyllä niillä kaikki adhd:t ja muut käytöshäiriöiset kannustetaan oppimaan.

Psykologi vois tietenkin tulla sinne luokkaan jakamaan tarroja, ja seurata oppimistulosten paranemista. LOL

Vierailija
26/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 jatkaa

Teen työtä koska en pääse koulutukseen, johon haluan. Kymmenen pääsee vuosittain opiskelemaan tuota alaa :((

Vierailija
27/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen IT-firmassa luovan puolen projektipäällikkönä. Ärsyttää kiukuttelevat ja kaavoihin kangistuneet ohjelmoijat, toimimattomat softat ja kiire. Lisäksi työkaveri on ärsyttävä pallinaama. No, huomenna on päivä uus, ehkä tätä päivää parempi.

Pallinaama. 😳 Sori, tyrskähdin! 😂

Vierailija
28/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankin puhelinpalvelussa palveluneuvojana. Paska palkka, paskat asiakkaat, paskat pomot (no omani on ihan ok). Samaa shaibaa päivästä toiseen.

Niin ja sitten ne tavoitteet, palautteet ja tallenteiden kuuntelemiset. Paskaa!

Vierailija
29/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellisiivooja, raskas työ huonolla palkalla. Kivat työkaverit joiden avulla kolme vuotta jaksoi ihan hyvin kuitenkin. Parin päivän päästä työtön, en omasta tahdostani. En tiedä jatkosta.

Vierailija
30/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija. Yksinäistä, epätoivoista yritystä saada selkoa toivottoman monimutkaiseen ongelmaan, jonka ratkaisemiseen oma älykkyys ja osaaminen ei riitä, mutta sosiaalisten taitojen puuttuessa en osaa pyytää apuakaan. Olen kaiken lisäksi valinnut väärän lähestymistavan, mutta tutkimussuunnitelmaa ei tämän rahoituskauden puitteissa voi muuttaakaan. Liki kahdenkymmenen vuoden kokemuksesta huolimatta olen sopimaton työhöni. Tätä teen, kun elämässäni ei muutakaan ole.

Vierailija
31/37 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottovirkailija isossa hotelliketjussa.

Työ on käynyt kesän aikana todella raskaaksi yrityksen talousvaikeuksien takia. 

Vierailija
32/37 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/37 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun opettaja. En pidä kurinpidosta, en pidä opettamani aineen opetettavasta sisällöstä, en pidä opettajakollegoista, en pidä ruokalan hajusta, en pidä koulurakennuksesta, en pidä koulun juhlista, en pidä työpaikan opettajien tapaamisista kouluajan ulkopuolella. 

Vierailija
34/37 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan rekkaa. Kohta 12 vuotta takana nukkumattomia tunteja, paskoja kelejä ja paskoja pomoja. Asiakkaat on lähes poikkeuksetta mukavia, mutta tää työ on niin kuluttavaa, että näytän ja tunnen olevani 20 vuotta vanhempi kuin olen.

Nyt on alkanut tulemaan sairaslomia viime vuosina, kun pää eikä kroppa ei enää jaksa. Alussa sen pari vuotta tämä oli ihan kivaa, nykyään niin harvoin ettei sillä ole enää mitään merkitystä.

Työtä teen enää vain rahan takia, kouluun enkä muihin töihin en ole päässyt, enkä varmaan enää pääsekään.

Vierailija
35/37 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään seurattu monenkin toimesta aasialaista kampaajaa joka huutaa työpaikallaan; myös senxymoäriatössä, kiroilee kun kn rakasrunut miesasiakkaaseen ja jatkaa huutamistaan kadulmassa, kauppakeskuksessa ja pimeässä näyyttää ja kuuluu olevan suosittua.

Pitää selvästi kadulla meluamisesta ja pois korjaamisesta?

Vierailija
36/37 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koodaan. Vihaan koko alaa ja työtäni. Ainaista stressiä ja painetta ja kiirettä. Työn pikkutarkkaa, keskittymistä vaativaa luonnetta. Teen työtä, koska tälle alalle olen koulutukseni hankkinut ja tästä maksetaan hyvin.

Sama! Haaveilen vaan, että saan asiani järjestettyä niin, että voin edes harkita jotain muuta duunia. Aika rankkaa tulevilla sukupolvilla kun ainoat työpaikat on tämänkaltaista työtä. Kaikki muu hoituu roboteilla.

Vierailija
37/37 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa, en mainitse yritystä mutta kohtelee työntekijöitä kun pa*kaa. Työsuhde-edut, palkka, kiitos työstä - kaikki. Isot kihot ajelevat tuliterillä audeilla ja bemmeillä ja meillä työntekijöillä vähennetään tunteja (+ työntekijöitä) koska MENEE LIIKAA RAHAA. Nykyään työvuorossa joudutaan tekemään jopa neljän ihmisen työt, joskus enemmän. Ja kaikki pitäisi tehdä samassa ajassa.

Meidän työsuhde-etuna on kerran vuodessa saatava lahjakortti kyseiseen kauppaan. Tästä varmaan muut samassa puljussa työskentelevät tunnistaa.

Lidl on kyllä paska työpaikka