Kuvaile miehesi ominaistuoksua
Minun mieheni haisee kuin hikiseltä maksalaatikolta.
Kommentit (13)
Mun mies tuoksuu vaniljaviinereiltä. Eniten rinnan kohdalta ja korvien takaa. Siihen tuoksuun aikanaan hullaannuin ja nuuhkutan edelleen, vaikka naimisissakin ollaan oltu jo vuosikaudet. Ukkoparka ei pidä pullantuoksua miehekkäänä :D
Kissanpennun niskavillat. Rrrakastan sitä tuoksua!
Vierailija kirjoitti:
Kissanpennun niskavillat. Rrrakastan sitä tuoksua!
Mistä nuo ärrät tuohon hyppäsivät. Siis ihan vaan rakastan :)
Ihan perusmies.
Tietää, että inhoan tuoksuja miehellä.
Kunnon hiki on parempi kuin kaikki muut.
Mies, kroppa ja hiki.
Se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusmies.
Tietää, että inhoan tuoksuja miehellä.
Kunnon hiki on parempi kuin kaikki muut.
Mies, kroppa ja hiki.
Se on siinä.
Et taida tietää, mitä ominaistuoksu tarkoittaa?
Vienon pähkinäinen, huumaava. Rakastan sitä tuoksua ja nuuskutan kaulaa, hiuksia ja kainaloita.
Pallihien, vanhan viinan ja valkosipulin huumaava sekoitus. Ahhhhhhhh.....
Vähän kuin se mätänisi sisäpuolelta. Hajusta tietää, onko se kotona ja missä huoneissa se on liikkunut. Jos se istuu vaikka työhuoneessa yli vartin, siellä on pakko tuulettaa koska haju on niin oksettava.
Kombinaatio huonoa hygieniaa, ketjutupakointia ja minttupurkkaa höystettynä pierulla.
Lapsuuden kesiltä. Veden läheisyydeltä, ruohikolta, kuumalta hiekalta, auringon lämmittämältä iholta, suolakekseiltä ja aurinkorasvalta. En tiedä miten on mahdollista tuoksua juuri tuolle mutta miestä nuuhkuttaessa palaan suoraan niihin onnen hetkiin lapsena uimassa.
Hankala yksilöidä, voi sanoa, että pehmeältä, raikkaalta, rakastettavalta, ei pistävältä.
Ihana tuoksu ja ihana mies.
En osaa määritellä, mutta huumaannun siitä tuoksusta. Se on taivaallinen.
Kun joskus vielä on/offattiin, ei oltu nähty ehkä kuukauteen, kunnes törmättiin baarissa ja mä istuin hänen viereensä, ja se tuoksu pitkän ajan jälkeen oli lamaannuttaa mun kaikki elintoiminnot.
Fart. Bottled.