Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger voi myös haluta seksiä!

Vierailija
29.08.2016 |

Näin se nyt vaan on! Kaikki eivät silti ole valmiita seksiin!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä miten sitä ihmiset tutustuu ja tottuu toisiinsa niin hyvin. Tuo ystäväni aluksi piti minun juttuja kiusallisina ja outoina mutta kun vietti aikaa minun kanssa ja tutustui minuun paremmin ja tottui erikoisuuteeni, niin meistä tuli todella läheiset ystävät ja näemme melkein joka päivä emmekä juurikaan malta olla toisiamme kovin kauan aikaa näkemättä. Hän kun tsemppasi venäläistä poikaa niin minä olin myös hänen apuna sen venäläisen pojan tsemppaamisessa elämässä eteenpäin. Tuo ystäväni sanoi minulle tänään, että älä missään nimessä lue vauvapalstaa koska siellä on juttuja joista saatan pahoittaa mieleni. Hän moitti minulle niitä vauvapalstalaisia, että tyhmiä, asennevammaisia ihmisiä jotka purkavat minuun omaa pahaa oloaan ja että sellainen mitä he minun väittävät olevan, en ole. Ja että hän tuntee minut ja tietää, että olen ihana ja herttainen ihminen.

Vierailija
22/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä tarvitse haluta varatuilta miehiltä! Noloa ihkuttaa ja haaveilla jostain varatusta miehestä avoimesti netissä ja vielä olla olevinaan miehen vaimon ystävä. Moraalitonta varsinkin uskovaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos ap:lla on kokemusta lemmenleikeistä?

Vierailija
24/24 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi