Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehokas antiperspirantti teinille?

Vierailija
29.08.2016 |

Voimakas hienhaju tytöllä. Mikä olisi hyvä dödö?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin antiperspirantit. Itse käytin aikoinaan TripleDry:ta. Ei ollut samanlainen ihontappaja kuin aktivtorr vai mikä se nyt olikaan. Ovat hajuttomia eli hajusteet sitten eri pullosta.

Vierailija
2/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis että lapsesi saa alumiinista syövän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin Absolut Torr on varmaan markkinoiden voimakkain antiperspirantti, itse en oikein tykännyt. Ja Triple Drykaan ei toiminut halutulla tavalla. Oma suosikki on Vichyn 48 h, ei ärsytä ihoa ja tuoksuu raikkaalta. Kannattaa siis suunnata apteekkiin, siellä tuntuu olevan tehokkaimmat aineet.

Vierailija
4/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torr ja Triple Dry ärsytti mun ihoa, mutta apteekin Bats sopi hyvin!

Vierailija
5/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamed roll on. Alumiiniton, alkoholiton, lisäaineeton. PH 5,5. Mieto, miellyttävä tuoksu.

Vierailija
6/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin aineita suosittelen minäkin. Mikään ei haise niin pahalle kuin teinipoika. Apteekin dödö auttoi. Nimeä en muista, mutta hlökunta auttoi.

Vierailija
7/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä murkkuikäiselle käyttäisi Triple Dry:ta. Mun murkkuikäiselle pojalle kokeiltiin ensin LV tms. hajusteettomia tuotteita, ne ei pitäneet lainkaan. Kaverit käytti Axea ja se tuntuu pitävän. Käske tytön kysyä kavereilta mitä käyttävät .

Vierailija
8/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebamed roll on. Alumiiniton, alkoholiton, lisäaineeton. PH 5,5. Mieto, miellyttävä tuoksu.

Kysyttiin antiperspiranttia... Tuo Sebamed ei auta mitään, jos oikeasti hikoilee ja hiki haisee.

Vierailija
9/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidi

Vierailija
10/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekin aineita suosittelen minäkin. Mikään ei haise niin pahalle kuin teinipoika. Apteekin dödö auttoi. Nimeä en muista, mutta hlökunta auttoi.

Lukeeko ihmiset ollenkaan näitä aloituksia? Mä sanoisin neuvoksi, että kokeilemalla löytyy sopivin. Eli ei muuta kuin antiperspirantti-ostoksille.

Vierailija
11/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa ei ainakaan Garnierin mineraalideodoranttia. Itselläni, ja nettiselailun perusteella monella muullakin on syöpynyt siitä kainalot verille. Alkuun on liiankin hyvää ollakseen totta ja sitten menee hien mukana kainalotkin.

Vierailija
12/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene dödö paras ja absolut torr n. Muutaman kuukauden välein

Vierailija
13/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huomioida että se hienhaju voi pinttyä vaatteisiinkin jolloin lapsi alkaa haista hielle heti kun paita vähänkin kostuu. Etikadda liottaminen ja korkeamamssa lämpötilassa pesu voi auttaa.

Vierailija
14/14 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy 72h antiperspirantti aapteekista.