Täiden tarttuminen
Lapsen parhaalta kaverilta löytyi eilen täitä. Omalta lapselta emme niitä löytäneet. Kaverin hiukset pesty eilen täishampoolla, samoin pesimme varmuuden vuoksi poikammekin hiukset täishampoolla.
Missä vaiheessa uskallamme päästää pojan taas kaverilleen? Eikö ne täit elä myös sohvissa ym? Tänään oli taas kovasti menossa kaverille ja yleensä pelaavat kylki kyljessä kännyköillään.
Kommentit (4)
Tuleeko kaikille lapsille aina täitä päiväkodista vuosittain...?
Kysyy öttiäiskammoinen 1,5 vee esikoisen äiti... :-/
Ei tule. Riippuu todella paljon päiväkodista. Mun lasten päiväkodissa tuli retken jälkeen täitä, bussista todennäköisesti. Se huomattiin melkein heti, aamulla oli ilmoitettu päiväkotiin, siellä oli suursiivous menossa ja kaikkia pyydettiin, jos mahdollista, olla tuomatta lapsia tarhaan. Toki osan oli pakko viedä, mun ei onneksi, mutta ne täit eivät tarttuneet muihin. Kiitos vanhempien, jotka ilmoittivat ja päiväkodin työntekijöiden.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kaikille lapsille aina täitä päiväkodista vuosittain...?
Kysyy öttiäiskammoinen 1,5 vee esikoisen äiti... :-/
Ei tuu. Meillä ei ole ollot täitä eikä kihomatoja ikinä. 4 lasta joista nuorinkin on jo 11 v. Ja olen ollut lasten välissä töissä joten lapsetkin on olleet pk:ssa.
Elää ne ja vielä päiväkausia. Lippiksissä, vaatteissa jne.
En päästäisi kuin aikaisintaan viikon päästä milloin kaverille on tehty uusintapesu.