Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
2921/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi hyvä mieli tuosta jaksosta ja varsinkin ne lopussa lukeneet kuulumiset oli kiva juttu. Miksei tän sarjan jaksot voinu olla alusta asti tuota tasoa? :D

Eikö ne leikit ole parhaimmillaan, kun on kotiin lähdön aika? Tuotanto vois roudata tuon porukan uusiksi sinne, jotta saisivat peuhata keskenään yllin kullin.... Nyt ku makuun pääsivät niin nyt tulevat joka tuutista sissään nämä eksät....

Vierailija
2922/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin pitkään mistä mintun ja jyrin naama on niin tuttu kunnes muistin.

Viime kesänä bongasin heidät flamingo hotellin aamupalalta. Muita exiä ei kyllä paikalla näkynyt!

Meinasikko että näillä ois lempi leiskunu edellisyönä?

No sitähän ei koskaan tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sai sen takia noin pienet sakot, koska pienet tulot.

NA oli myös levittänyt osittain valheellista tietoa Jennistä kaikille julkisesti. Jenni oli kyllä ottanut paljon osamaksuja yms. lainoja NA:n nimissä, mutta maksanut niistä suurimman osan ihan itse. Tämänhän takia NA:lle selvisikin koko juttu näin myöhään. Voi olla, että NA saa myös sakot maksettavaksi näistä hänen puheistaan Jennistä.

Ensi viikolla siis tämä toinen oikeudenkäynti.

Vierailija
2924/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan noille tuli kiloja tuon loman aikana, kun ei liikkuneet, söevät, joevat ja nussivat vain menemään? Ahterit tais levitä....

Vierailija
2925/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää kyllä noin jennin tulot ja sakot joita joutuu maksamaan. Mun ystävä nimittäin oli samassa yökerhossa ja samoissa hommissa jennin kanssa koko kesän duunissa ja kyllä se niistä viikonlopuista (2pv/viikko) kääri tosi hyvät rahat (reilu 3tonnia) kun sen n.3kk siellä pyöri. Ja onhan jenni näiden lisäksi edes vähän blogistaan saannut.

Vierailija
2926/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul kerty heatist koko kesäst brutton 3500€/kesä ku toissa kesän olin. En sit tiiä mis toi jennin reilu 4 hunttii 70 päiväsakkoo oikein tulee vai miten noi edes lasketaa? Ja eiks jenni tee tätä samanlaist duunii läpi vuoden? Ku yhest vklp saa kuitenki se sen about 150€ nii kelasin vaan et onhan jo noi vklp duunit vuodes sen 7 tonnii ja siihen lisäks sit muu duuni

Vierailija
2927/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kävikö sille Jennin järjestelmäkameralle köpelösti siellä Thaimaan reissulla?

Vierailija
2928/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää kyllä noin jennin tulot ja sakot joita joutuu maksamaan. Mun ystävä nimittäin oli samassa yökerhossa ja samoissa hommissa jennin kanssa koko kesän duunissa ja kyllä se niistä viikonlopuista (2pv/viikko) kääri tosi hyvät rahat (reilu 3tonnia) kun sen n.3kk siellä pyöri. Ja onhan jenni näiden lisäksi edes vähän blogistaan saannut.

Verotiedot näkis jos viittis kävästä verotoimistossa? Eikö näissä ravintobisneksissä makseta aika useasti pimeesti palkkoja? Keikkahomma, niin tulee halvaksi työnantajalle ku ei tarvi sosiaalimaksuja maksella.

Vierailija
2929/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tutuksi tämä kööri, niin voidaan Namussa kysellä lisää taustatietoja;)

Vierailija
2930/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö tässä niin et Toffe ei onnistunukkaa pilaamaan mainettaan tässä sarjassa, eikä siitä kuoriutunutkaan mikään kusipää?? Ku sitä täällä keskustelussa aiemmin pohdittiin :D

No kyllä Toffe mun silmiin ainaki iha hyvin klaaras homman. Ei turhaa räyhäämistä, tappelua, paskanpuhumista tai juonittelua. Ja hyvin näytti hoitavan naishomman, vaikka ainekset ois kyllä ollu draamaan... Ja säilytti silti positiivisen asenteen ja hauskanpidon loppuun asti :) Ei huono mun mielestä!

Vierailija
2931/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa et jaksossa ei ollu mitään erityistä draamaa ku täälläki ollu nii hiljasta koko päivän :D

Vierailija
2932/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NA oli myös levittänyt osittain valheellista tietoa Jennistä kaikille julkisesti. Jenni oli kyllä ottanut paljon osamaksuja yms. lainoja NA:n nimissä, mutta maksanut niistä suurimman osan ihan itse. Tämänhän takia NA:lle selvisikin koko juttu näin myöhään. Voi olla, että NA saa myös sakot maksettavaksi näistä hänen puheistaan Jennistä.

Siis mikä oikeudenkäynti, etenikö muka syyteharkintaan. Tai no, itse näin aan, mitä NA oli facebookiin julkiseksi kirjoittanut ja niissä ei ollut mitään pahaa sisältöä. Kun siis Jenni oli oikeasti syyllinen?

Vierailija
2933/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lasketaan sen hetkisistä tuloista, kun oikeutta käydään, eikä menneistä kesäduuneista.

Vierailija
2934/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lasketaan sen hetkisistä tuloista, kun oikeutta käydään, eikä menneistä kesäduuneista.

Jenni tekee tota duunia vuoden ympäri. Tässä esimerkkinä nyt vain tämän ystävän tämän kesän tulot samasta duunista.

Vierailija
2935/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä oikeudenkäynti, etenikö muka syyteharkintaan. Tai no, itse näin aan, mitä NA oli facebookiin julkiseksi kirjoittanut ja niissä ei ollut mitään pahaa sisältöä. Kun siis Jenni oli oikeasti syyllinen?

Itse ymmärsin asian niin, että nyt on puitu Jennin syyllisyys/osuus ja ensi viikolla sitten NA:n osuus. Korjatkaa toki jos olen väärässä :)

Vierailija
2936/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa, missä Ninnu opiskelee näyttelijäksi? :)

Vierailija
2937/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä Sofia on?

Vierailija
2938/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa, missä Ninnu opiskelee näyttelijäksi? :)

Voionmaalla nähtävästi :D

Vierailija
2939/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki oli aika mitäänsanomaton loppujen lopuks tää koko ohjelma. 8 jaksoa ja jamppaa ramppaa sisään kokoaja ja lopulta jostakin ihmisistä ei sitten tulon jälkeen mitään juurikaan näytetty.

Vierailija
2940/3151 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muillekin pieni myötähäpeä kun Jyri nuoleskeli Mintun naamaa ja Minttu näytti just siltä että haluis Jyrin lopettavan muttei kehtaa sanoa. :D

Ketju on lukittu.