Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävistä ja ystävyydesta kysymys

Vierailija
29.08.2016 |

Tapaatko usein ystäviäsi? Tapaatko aina samoja ystäviä vai tapaatko eri ihmisten kanssa niin että näet kaikkia sitten vähän harvemmin? Kuinka paljon sinulla on läheisiä ystäviä? Ja onko sinulla joku ystäväporukka kenen kanssa vietätte aikaa esim. joka viikonloppu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisintä ystävääni tapaan 1-2 kertaa vuodessa, olemme kirjoitellen tekemisissä 5-7 kertaa viikossa. Muita ystäviäni tapaan töissä ja välillä vietämme aikaa vapaa-ajallakin. Lapsuudenystäviä minulla ei ole enää, en siis pidä sen aikaisiin ystäviin yhteyttä, tai kouluaikaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa. Eri ihmisten kanssa. Läheisiä ystäviä, jotka eivät ole sukulaisia, on kolme. Sukulaisia, jotka ovat myös läheisiä ystäviä, on 7.  Muita kavereita on 8.  Ei ole tuollaista kaveriporukkaa, jonka kanssa vietettäisiin aikaa joka viikonloppu. 

Vierailija
4/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias. Minulla on ystäviä, joita tapaan muutaman kerran vuodessa sovitusti. Sitten on tuossa lähellä asuva ystäväpariskunta, joiden kanssa tavataan ehkä noin kerran kuukaudessa, joskus istutaan iltaa, joskus käydään metsäretkellä, mitä milloinkin.

Nuorena perheellisenä tapasin pääasiassa samassa elämäntilanteessa olevia ystäväpariskuntia viikonlopun yhteisten viettojen (kaikkien lapset mukana) muutaman kerran vuodessa. Sitten oli pari ystävätärtä, joiden kanssa juteltiin puhelimessa noin parin kuukauden välein, ja tavattiin jonain hotelliviikonloppuna pari kertaa vuodessa.

Ystävät on tärkeitä, mutta en ole ikinä halunnut mitään jokapäiväistä yhteydenpitoa. Musta ei ole siihen, ne on toiset ihmiset sitten sellaisia ystäviä varten.

Olen tästä viimeksimainitusta syystä deletoinut erinäisiä meinaa-olla-ystävä-kuvioita elämäni aikana.Jos toinen tunkee liian liki tai on muuten kovin tarvitseva, saan allergiakohtauksia ja hengenahdistusta.

Vierailija
5/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 53-vuotias. Minulla on ystäviä, joita tapaan muutaman kerran vuodessa sovitusti. Sitten on tuossa lähellä asuva ystäväpariskunta, joiden kanssa tavataan ehkä noin kerran kuukaudessa, joskus istutaan iltaa, joskus käydään metsäretkellä, mitä milloinkin.

Nuorena perheellisenä tapasin pääasiassa samassa elämäntilanteessa olevia ystäväpariskuntia viikonlopun yhteisten viettojen (kaikkien lapset mukana) muutaman kerran vuodessa. Sitten oli pari ystävätärtä, joiden kanssa juteltiin puhelimessa noin parin kuukauden välein, ja tavattiin jonain hotelliviikonloppuna pari kertaa vuodessa.

Ystävät on tärkeitä, mutta en ole ikinä halunnut mitään jokapäiväistä yhteydenpitoa. Musta ei ole siihen, ne on toiset ihmiset sitten sellaisia ystäviä varten.

Olen tästä viimeksimainitusta syystä deletoinut erinäisiä meinaa-olla-ystävä-kuvioita elämäni aikana.Jos toinen tunkee liian liki tai on muuten kovin tarvitseva, saan allergiakohtauksia ja hengenahdistusta.

Minulla vähän sama juttu että en halua mitään jokapäiväistä yhteydenpitoa ja haluan tavata harvakseltaan. Joskus vaan mietin että voi tässä olla syy etten löydä oikein ystäviä?

Vierailija
6/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuvio minulla.

2

Vierailija
7/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkillä ja jossain harrastuksessa kerran viikossa 2 - 3 kaverin/ystävän kanssa arki-iltaisin. Siis yhden kanssa kävelyllä, yhden kanssa jumpassa suunnilleen kerran viikossa jne.

Muun ajan olen yksin tai lapseni kanssa, esim. viikonloput aina. Ystävät viettävät vapaapäivät miestensä kanssa, mökillä perheineen tms. tai sitten keskenään jossain. Näen facebookista.

Muutaman kerran vuodessa tapaan kauempana asuvia ystäviä, se on mukavaa!

Ystäviä on aika monta, hyviäkin muutama, mutta he asuvat kaukana. Olen yksinäinen.

Vierailija
8/8 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä tosi vähän, mutta joitakin perhetuttuja jotka käyvät noin pari kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän