Miehelläni on synttärit sunnuntaina ja
vietämme niitä ystäväporukassa kylpylässä (jone olemme muutenkin menossa). Mies ei tiedä synttärijärjestelyistä mitään, siihen osallistuu myös hotellin henkilökunta =D
Aion olla ihan pokkana koko aamun ja ajomatkan, enkä mitenkään aio edes vihjaista, että muistaisin edes hänen syntymäpäivänsä.
Saa nähdä missä vaiheessa alkaa mököttää kun ajomatkaakin on 4 tuntia =D
Kommentit (3)
Itse järjesti miehen 40-v synttärit tältä täysin salaa. Oli itsekseen ajatellut että ehkä jotain olisi, mutta kun järjestin pojan synttärit samaan päivään niin oli kuvitelmat karisseet. Hän kun oli ajatellut, että sisareni perhe jäisi meille sitten kekkereiden jälkeen lapsenvahdiksi. Kun nämä sitten ilmoittivat etteivät sairastumisen vuoksi pääsekään tulemaan, oli mies aivan varma ettei mitään sitten ole järjestetty. Yllätys oli täydellinen kun naapurit tulivat hakemaan ja mummi jäikin lasten kanssa. Olimme reissussa vain vuorokauden, eikä ohjelmassa ollut mitään ihmeellistä, mutta mukavaa oli kaikilla.
ja lopuksi olin ihan varma, etteivät järjestä mitään.
Ja aina ollaan heti onniteltu, kun ollaan toisemme nähneet... ei kuitenkaan ole ollut tapana päiviä sen kummemmin viettää, jonkun pienen lahjan olen antanut. Mahtaa ihmetellä =)
ap