Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halonen ivasi Niinistöä tsunamista

Vierailija
19.01.2006 |

Presidenttiehdokas Halosen arvostelukyky petti totaalisesti, hänen ivatessaan tsunamista.

Kommentti: " Varautuuko Niinistö maailmanpaloon vaiko tsunamiin?" oli halpamainen.

Ei kovinkaan presidenttimäistä.

Niinistö ei ole koskaan vaalikampanjassaan millään tavoin pyrkinyt ratsastamaan millään tsunamilla, joten halosen loukkaus oli ala-arvoinen ja samalla Halonen taas osoitti millainen limainen, niljakas liero on.

Mainittakoon, että Halonen itse pakeni täysin vastuuta tsunamikriisin aikana. Häntä ei näkynyt neljään päivään missään, sitten hänet jouduttiin pakottamaan kameroiden eteen sanomaan muutama osaaottava sana kansalle. Sitten puhui uudenvuodenpuheessaan vähän tsunamista ja sitten lähti lomailemaan.

Miten tämä ihminen koskaan todellisessa kansallisessa hätätilanteessa voisi toimia oman kansansa johtajana, armeijan ylipäällikkönä ja pitää ohjat käsissään kriittisellä hetkellä?

Kaikki varmaan ymmärtää, että Niinistö on ainoa todellinen vaihtoehto presidentiksi tälle kansakunnalle, pienelle Suomelle, joka nyt Halosen sosialistisen vallan alla on kovin yksin ja tuuliajolla ja joka voi päivä päivältä huonommin. Kai ymmärrätte sen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjaa ei juuri näkynyt tsunamin jälkeen, pari hassua sanaa lausui kun oli ihan pakko ja äkkiä painui lomailemaan ettei tarvii ottaa enempää kantaa,tsiisus mikä presidentti!

Niinistö oli itse uhrina siellä, kuinka Tarja kehtaakin vinoilla sellaisesta vakavasta asiasta!!!

Tarja on täysi luuseri!

Vierailija
2/3 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarjaa ei juuri näkynyt tsunamin jälkeen, pari hassua sanaa lausui kun oli ihan pakko ja äkkiä painui lomailemaan ettei tarvii ottaa enempää kantaa,tsiisus mikä presidentti!

Niinistö oli itse uhrina siellä, kuinka Tarja kehtaakin vinoilla sellaisesta vakavasta asiasta!!!

Tarja on täysi luuseri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla edes totta!! Niinistö itse henkilökohtaisesti kokenu sen tsunamin kauhun PUHELINPYLVÄÄSSÄ poikansa kanssa, ja tämä muumimamma kehtaa vielä piikittää asiasta!!!! Uskomatonta! Nyt meni viimeisetkin pisteet Tarjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi