Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuunnelkaa kun Saara Aalto laulaa X Factorissa!

Vierailija
28.08.2016 |

Häntä ei valittu Euroviisuihin, vaan se yksi... jonka nimeä en muista. :(

Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!

Kommentit (916)

Vierailija
661/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun luettuani ymmärrän tätä laulajaa paremmin. On varmaan tuskastuttavaa tehdä musiikkiuraa Suomessa, kun tyyli on suomalaisille niin vieras. En siis pidä itse hänen tyylistään/genrestä, mutta toki toivon hänelle kaikkea mahdollista menestystä. Suurimpaan osaan suomijuntturoista, jollainen itsekin olen, ei helposti tee vaikutusta disney/lasvegas/powerballadi/celinedion -tyyli. Se vaan jotenkin on LIIKAA meille ruisleivän jyystäjille.

Vierailija
662/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään nuo suuret levy-yhtiöt sanelevat mediankin toimintaa (samat omistajat?) aika veemäsiä juttuja Aallosta. Orjameininkiä.

Kuka näitä salaliittoteorioita kehittelee? Saaran tyttöystävä? Saara itse?

Miksi jollakin levy-yhtiöllä olisi Saaraa vastaan jotain? Saara ei ole heidän mielestään vain tarpeeksi kiinnostava ja myytävä artisti, ei siinä sen suurempaa salaliittoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään nuo suuret levy-yhtiöt sanelevat mediankin toimintaa (samat omistajat?) aika veemäsiä juttuja Aallosta. Orjameininkiä.

Miksi jollakin levy-yhtiöllä olisi Saaraa vastaan jotain? Saara ei ole heidän mielestään vain tarpeeksi kiinnostava ja myytävä artisti, ei siinä sen suurempaa salaliittoa ole.

Suuruudenhulluutta. Samaa mitä tässä kaikessa on aistittavissa... Jokin kykykisassa kymmenen vuotta sitten kakkoseksi tullut tavistyttö? Ja sitten koko levybisnes näkee hirväesti vaivaa teilatakseen juuri hänet.

Vierailija
664/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun luettuani ymmärrän tätä laulajaa paremmin. On varmaan tuskastuttavaa tehdä musiikkiuraa Suomessa, kun tyyli on suomalaisille niin vieras. En siis pidä itse hänen tyylistään/genrestä, mutta toki toivon hänelle kaikkea mahdollista menestystä. Suurimpaan osaan suomijuntturoista, jollainen itsekin olen, ei helposti tee vaikutusta disney/lasvegas/powerballadi/celinedion -tyyli. Se vaan jotenkin on LIIKAA meille ruisleivän jyystäjille.

Minä rakastan sitä! Silti nippa nappa pystym kuuntelemaan Saaraa, katsoa en pysty.

Vierailija
665/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on selvästi joku, jolla on jotain henkilökohtaista Saaraa vastaan. 

Ei minulla ainakaan ole mitään henkilökohtaista häntä vastaan, ihan typerää väittää niin, jos mielipide ei ole häntä ylistävä. 

100 kommenttia spämmiä kuinka Saara on feikki, teennäinen, manööverit kauheita kertoo jo pakkomielteestä, sinä et tykkää mitä sitten, luuletko että mielipiteesi merkitsee jotain? Muutama peppukipeä luuseri vauvafoorumilla ei kauheasti ketään hetkauta. Mutta jatkakaa spämmäästänne.

Ei ole peppu kipeä tai en ole pepunkipeä, mitä nyt ikinä tarkoititkaan. En myöskään ole luuseri elämäntilanteeni perusteella ja uskoisin, että meitä, jotka emme pidä Saaran musiikista ja esityksistä on vähän enemmän kuin muutama. Eikö hän olisi paljon suositumpi kotimaassa ainakin, jos yleinen mielipide olisi yhtenevä Saara-fanien kanssa. Kyllä nämä fanituksesta eroavat mielipiteet, minun ja muidenkin hänen keikka- ja levymyynnissään näkyvät. 

Vierailija
666/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole mitään henkilökohtaista häntä vastaan, ihan typerää väittää niin, jos mielipide ei ole häntä ylistävä. 

Mutta ei Saaraa saa kehuakkaan, heti tulee alapeukkua. Myös sille, että on saanut jo yli miljoona katsojaa. 

Vierailija
667/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, heti tulee alapeukku kun jollain tasolla ymmärtää Saaran tekemisiä. 

Joku todella sairas riekkuu täällä. 

Vierailija
668/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvän artistin ja taitavan laulajan ero on persoonallisessa äänensävyssä.

Kuka muistaa miltä kuulostaa Saaran ääni, tunnistatteko radiosta? Kaikki menestyneet artistit omaavat jonkun oman juttunsa josta tunnistaa kuka mikin takana on.

Miettikää, Britney ei ole häävi laulaja mutta kaikki tunnistavat hänen äänensä. Madonna, Lady Gaga, Alicia Keys, Christina Aguilera, Celine Dion, Whitney Houston.

Suomessa Irina, Chisu, Anna Puu, Anna Abreu, Jenni Vartiainen, Ellinoora, Kaija Koo..

Ihan kaikki menestyneet artistit omaavat äänessään persoonallisia piirteitä. Minun mielestä Saara Aalto on teknisesti tosi taitava ja ääni on kaunis, mutta saadakseen taakseen huipputuottajan pitäisi se persoona kaivaa jostain tekniikan alta. Mutta niin super ei Aallon ääni ole, että se pelkästään riittäisi.

Chandalier veto oli parasta Saaralta tähän asti ja liikutuin, mutta silti ärsyttää, kun ei voi olla oma itsensä vaan ajattelee liikaa millaisen vaikutuksen tekee.

Päästäisi irti, voisi menestyä!

Vierailija
669/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

670 lisää, että toivon sydämestäni että Saara breikkaa ja että olen tosi tosi väärässä. Kerroin vaan omat näkemykseni siitä, mitä pidän syynä siihen, että Saara ei ole breikannut vielä.

Alma taas on ihan selkee tähti, äänen tunnistaa heti ja on saanut taakseen huipputuottajat- joku syyhän siihen on,ettei Saaraan ole tartuttu?? Älkää aina moittiko kateelliseksi kaikkia jotka ei sumeilematta kehu, kyllä mä haluan nähdä maailmalla menestyviä suomalaisia naisartisteja, sehän olis ihan mahtavaa. :) Mutta jos palautetta ottaa vastaan yhtä hyvin kun Tuukka Temonen nii on turha ihmetellä, miksi ei oikein onnistu.

Vierailija
670/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukutin tätä, koska suomijuntturoista ja ruisleivän jyystäjistä puhuminen on typerää ja halveksivaa kielenkäyttöä.

Vierailija
671/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, heti tulee alapeukku kun jollain tasolla ymmärtää Saaran tekemisiä. 

Joku todella sairas riekkuu täällä. 

No en huomannu 😁. Ei alapeukun painaminen ihmisestä vielä sairastaa tee. Ihan sama mulle.

Toivottavasti Saara menestyy kansainvälisesti. Täällä sitä tuskin tulee, ois tullut jo jos olis ollut tullakseen. Tuskin kenenkään musamaku niin paljon muuttuu, mutta Saaran ura voi saada vielä uuden käänteen. Mut ei täällä.

Vierailija
672/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku luulee että Saarasta ei pitäviä harmittaisi se että hän breikkaisi? Ei liity minuun mitenkään, en tykkää silti. Miten ihmeessä voi olla mahdollista se,että jos ei tykkää jostain laulajasta haukutaan mielipiteen sanoja laulajan vihaajaksi? Tuntuu olevan suomalainen tapa, kaikesta täytyy kaikkien tykätä.  Vähän sama kun sanoo ettei jääkiekko kiinnosta yhtään eikä tiedä koska on kisoja tms ihmetellään että täytyyhän siitä tykäyä kun on suomalainen. En ole ennen kuullut hänen lauluaan missään, nyt katsoin pätkän videota. Toi esittelykin oli jotenkin nolo, ja Suomessa vouhkataan? Kai se musiikki on hänen työnsä, voin arvostella vaikka kaupan kassan tapaa tehdä työtään, ei liity häneen ihmisenä. Saara voi olla herttainen ihminen, en tunne, mutta tavastaan laulaa tai kasvoistaan en vaan pidä.Toivon menestystä urallaan ja työssään vaikken tykkää itse. Kuuntelen ihan toisenlaista musiikkia enkä pidä Disney leffoista tai musikaaleista.

Vierailija
673/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ongelmaa voisi olla, että tuo Saaran genre ei välttämättä ole kaikkein ajankohtaisin tai nuoriin kuuntelijoihin vetoava? (Celine Dion, Whitney Houston… ei kovin ajankohtaisia artisteja) Mutta tietty jos se oma juttu vaan on se, niin ei kai sitä voi kokonaan toiseksi ihmiseksikään muuttua...

Vierailija
674/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei Saaraa saa kehuakkaan, heti tulee alapeukkua. Myös sille, että on saanut jo yli miljoona katsojaa. 

Siis hä? Niinhän täällä alapeukutetaan mielipiteitä joiden kanssa on eri mieltä ihan yleisesti. Jos joku kertoo pitävänsä vesimelonista enkä pidä itse ja alapeukutan, en vihaa viestin kirjoittajaa tai en ymmärrä että joku muu voi vesimelonista pitää. Noin niinkuin rautaolangasta väännettynä.

Vierailija
675/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyvän artistin ja taitavan laulajan ero on persoonallisessa äänensävyssä.

Kuka muistaa miltä kuulostaa Saaran ääni, tunnistatteko radiosta? Kaikki menestyneet artistit omaavat jonkun oman juttunsa josta tunnistaa kuka mikin takana on.

Miettikää, Britney ei ole häävi laulaja mutta kaikki tunnistavat hänen äänensä. Madonna, Lady Gaga, Alicia Keys, Christina Aguilera, Celine Dion, Whitney Houston.

Suomessa Irina, Chisu, Anna Puu, Anna Abreu, Jenni Vartiainen, Ellinoora, Kaija Koo..

Ihan kaikki menestyneet artistit omaavat äänessään persoonallisia piirteitä. Minun mielestä Saara Aalto on teknisesti tosi taitava ja ääni on kaunis, mutta saadakseen taakseen huipputuottajan pitäisi se persoona kaivaa jostain tekniikan alta. Mutta niin super ei Aallon ääni ole, että se pelkästään riittäisi.

Chandalier veto oli parasta Saaralta tähän asti ja liikutuin, mutta silti ärsyttää, kun ei voi olla oma itsensä vaan ajattelee liikaa millaisen vaikutuksen tekee.

Päästäisi irti, voisi menestyä!

Hyvä pointti. Ovatko Saaran levyt saaneet radiosoittoa, jolloin tunnistamista voisi testata? Muistan että "Enkeleitä" on joskus sieltä kuulunut. Silloin SA oli itselleni aivan vieras tapaus.

Vierailija
676/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kupliva, iloinen tyttö osaa laulaa!

Kuplivan iloinen ei todellakaan kuvaa Saara Aaltoa. Takakireä hikipinko on lähempänä. Ja Saaran biisit on todella huonoja disney-vollotuksia. Kuka sellaista jaksaa kuunnella?

Vierailija
677/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popartistin "hyvyyden" mittari on radiosoittojen määrä, myytyjen levyjen määrä ja myytyjen konserttilippujen määrä. Jos SA on niin hyvä, niin miksi sitä ei soiteta radiossa tai miksi sen levyt ei juuri myy? Kyse ei nyt ole siitä, että se olisi jotain underground-indietä, jota radiot ei soita ikinä, vaam kyllä se on genrenä massoja kosiskelevaa.

Vierailija
678/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popartistin "hyvyyden" mittari on radiosoittojen määrä, myytyjen levyjen määrä ja myytyjen konserttilippujen määrä. Jos SA on niin hyvä, niin miksi sitä ei soiteta radiossa tai miksi sen levyt ei juuri myy? Kyse ei nyt ole siitä, että se olisi jotain underground-indietä, jota radiot ei soita ikinä, vaam kyllä se on genrenä massoja kosiskelevaa.

Mulle on ainakin yks v*tun sama, onko Saaran levyt soineet radiossa ennen ja mitä ylipäänsä on tapahtunut ENNEN. Mua kiinnostaa nähdä, mitä hänelle tapahtuu NYT ja oikeasti, noilla taidoilla ja tolla rohkeudella toivon, että tapahtuu hyvää. Vaikka hän olisi onnistunut sössimään koko uransa ja tehnyt vaikka mitä vääriä valintoja (mitä ei edes ole) - aivan sama - jokaisella on oikeus uuteen alkuun ja uuteen mahdollisuuteen..tämä pätee niin yksityis- kuin ammatilliseen elämään. Go Saara!!

Vierailija
679/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Abban tyttöjen englanti niin hirveän hyvää ollut, siihen nähden Saara pärjää ihan hyvin. Abballa oli oma jäljittelemätön soundi ja tarttuvia biisejä. Mitä Saaran puoliso tekee työkseen? Vai onko työ olla Saaran seuralainen ja rakastettu?

Vierailija
680/916 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua pientä sinisilmäistä ja viatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi