Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisitkö katsomaan keskenmennyttä vauvaasi? Tämä äiti pystyy ja jakaa kuvan myös muille.

Vierailija
28.08.2016 |

Kuva ei herkille. Mulle tuli huono olo kuvasta. 🤒

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/ei-herkimmille-aiti-j…

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti pieni sikiö. Mutta ehkä hänellä oli joku rakennevika joka aiheutti keskenmenon?

Tuo voi tehdä pahaa heille jotka ovat abortoineet noilla viikoilla.

Vierailija
2/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista pystyy katsomaan ultrakuvaa - eikö olekin kuvottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ja varmaan katsoisinkin.

Kuva ei aiheuttanut liiemmin tunteita. Lähinnä hämmästystä siitä kuinka täydellinen tuo pieni olento jo noilla viikoilla on. Kaunis.

Odotan itse juuri kolmatta viikoilla 11+2.

Vierailija
4/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soma pieni enkeli.

Odotin jotain paljon pahempaa.

Vierailija
5/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi luoja. Mä oon keskeyttänyt yhden raskauden, se ehti edetä muistaakseni viikolle 9. Pelkäsin silloin että joudun näkemään sen sikiön kun tulee ulos, mutta en joutunut.

Mutta, ei minusta mitään pro-life -ihmistä vieläkään tullut, se oli oikea ratkaisu minulle, ehdottoman oikea, ja on sitä monille muillekin.

Vierailija
6/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyisin.

Vierailija
7/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli keskenmeno vähän ennen raskauden puolta väliä. Pidin vauvaa sylissä, katselin kauan. Oli aivan kuin "valmis" vauva, vain pienempi ja punaisempi. Onneksi katsoin vauvaa, nyt kaduttaisi, jos en olisi häntä nähnyt. 

Vierailija
8/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää kutsua noin keskeneräistä sikiötä vauvaksi ja sanoa tällä olleen elämä.. yhtään väheksymättä keskenmenoa tai kuolleena syntynyttä vauvaa, mutta oikeasti noin vain joskus tapahtuu. Valitettavasti.

Vierailija
9/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pystyisin.

Vierailija
10/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakollinen kirjoitti:

Aika jännää kutsua noin keskeneräistä sikiötä vauvaksi ja sanoa tällä olleen elämä.. yhtään väheksymättä keskenmenoa tai kuolleena syntynyttä vauvaa, mutta oikeasti noin vain joskus tapahtuu. Valitettavasti.

Niin virallisestihan sikiöstä tulee vauva vasta syntymän jälkeen, joten täytyypä ruveta loppuraskaudessakin puhumaan, että sikiö potkii, sikiö varmasti syntyy pian jne... Eiköhän jokainen saa käyttää sitä nimitystä, jonka parhaaksi kokee. Sori ohis...

Vierailija
11/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikäs tuossa. Toukka. Abortoitavan kokoinenkin.

Vierailija
12/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, alkoi itkettää kun näin ton ;(((((((( 😢😭

Vierailija
13/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pakollinen kirjoitti:

Niin virallisestihan sikiöstä tulee vauva vasta syntymän jälkeen, joten täytyypä ruveta loppuraskaudessakin puhumaan, että sikiö potkii, sikiö varmasti syntyy pian jne... Eiköhän jokainen saa käyttää sitä nimitystä, jonka parhaaksi kokee. Sori ohis...

Sinä sen sanoit, en minä..virallisesti.

Vierailija
14/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen pieni ihminen. Ei mikään solukasa tai limaklimppi, kuten abortissa olleet yrittävät vakuutella.

Vierailija
15/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin n.15. viikolla. Olin silloin 16-vuotias. Kyllähän sitä silloin järkyttyi kun näki kuinka kehittynyt se oli :/

Vierailija
16/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei pakollinen kirjoitti:

Sinä sen sanoit, en minä..virallisesti.

Ei väliä kuka, kunhan sulla on nyt tyytyväinen mieli :)   ohis

Vierailija
17/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Mun vauva se olisi.

Vierailija
18/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuva ja sikiö olivat kauniita. Onnea äidille, että saa jatkossa terveitä lapsia.

Vierailija
19/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana. Kaunis pieni ihmisen taimi.

Vierailija
20/31 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys keskeytyneen keskenmenon vuoksi. Sikiö vastasi suunnilleen kokoa 11+3 eli juurikin oli tuota kokoa.

Tunsin kun sikiö tuli ulos, mutta en nähnyt, Hoitaja otti kaarimaljaan ja vei pois. Hänen ilmeensä oli jotenkin erikoinen niin en edes halunnut nähdä mitä sieltä tuli.