Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte, kun siivousta on koko ajan?

Vierailija
28.08.2016 |

Siis koko ajan täytyy viedä roskat, pestä pyykkiä, tiskata. Mua hermostuttaa se kotitöiden jatkuva kasaantuminen! En tajua miten joillain on aina siistiä kotona. Meillä ei ole oikein koskaan kuin hetken ajan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään. Tilannetta on vielä vaikeampi kestää, kun 99% tavaroista, joita siirrän takaisin oikeille paikoilleen, ei ole minun. Vituttaa aina. Kiva elämä.

Vierailija
2/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis vaan pystyä hetkeks irrottautumaan, siitä oravanpyörästä.

Pois, jossain käymään.

Kertakäyttöastiat, kun on pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee asenne. Jos asennoidut siivoamiseen, että ,, ttu tää on pers,,,,, , niin tokkopa tuo kovin mukavalta maistu. Lapsen myötä siivoaminen vähintääkin triplaantui ja voin kertoo, että ketutti. Järjestelen pari kertaa päivässä tavarat ja teen joka päivä jonkun askareen, että kaikki ei pursua paskaa samalla siivouskerralla. Oon huomannu et mitä enemmän siivoo sen helpommin pitää yllä sitä semmosta positiivista siivousenergiaa. Ainiin ja sotku lisää mulla ressiä, joten pakko pitää paikat puhtaana.

Vierailija
4/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan energiaa siitä siististä kodista. Pahinta on jos se sotku ryöpsähtää valloilleen. Erityisen raskaita on sairastamisjaksot.

Vierailija
5/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on,jatkuvaa siivousta.Kuitenkin,kun koko ajan vähän järjestelee,ei pääse kertymään supersotkua.Joka päivä pyykkikone päälle,tiskit pois heti syömisen jälkeen,ja iltasin lasten lelut ja roinat paikoilleen,ja vessaan pesuaineet yöksi.Ja tietysti kannattaa miettiä ,kuinka paljon tavaraa sitä oikeasti tarvitaan.Vähemmän roinaa ,vähemmän siivousta.Lasten kanssa kun ulkoilee paljon,nii ei tule sisälle sotkua =D

Vierailija
6/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa se, että äijä vois asua vaikka läävässä ja ei siis häntä paljoa kiinnosta siivous. se siivoaa ketä häiritsee, eli minä.

Vierailija
7/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S kini parturi saa olla varmaan paljon luudanvarressa mikäli huuteluiltaan kerkiää ja itkuiltaan kerkiää?

Vierailija
8/8 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. En nimittäin siivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan