Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Repsahdin tänään

Vierailija
28.08.2016 |

Tein kaksi syntiä. Olinkin jo lähes kaksi viikkoa tekemättä yhtään syntiä, ja tänään sitten nuo kaksi. Harmittaa, liha on heikko. :( Onneksi synnit saa Jumalalta anteeksi, kun ne tunnustaa ja pyytää niitä anteeksi Jeesuksen nimessä. Ihan kuin joinain päivinä liha olisi heikompi kuin muina päivinä. Tänään jo aamusta alkaen tuntui siltä, että ei tule hyvä päivä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä teit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kerro mitä syntiä teit? itse teen syntiä koko ajan, olen niin paatunut.

Vierailija
4/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen repsahtamassa, mutta otan itse vastuun siitä.

Vierailija
5/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä teit?

Ensin päivällä ajattelin pahaa entisestä koulukiusaajastani. Fantasioin että hänelle tapahtuisi pahoja asioita. Ei paljon huvittanut lopettaa pahoja ajatuksia siinäkään vaiheessa, kun huomasin mitä olin tekemässä. Lopulta sanoin mielessäni "Tämä on syntiä, nyt loppu!" ja vasta silloin syntinen ajattelu katkesi.

Alkuillasta ajattelin sen tyyppistä seksuaalista ajatusta, joka ei ole herrasta. Sen kanssa kävi samoin kuin ensimmäisen kanssa, eli mieleni oli liian kiintynyt ajatukseen, ja kesti useita minuutteja, että sain lopetettua sen.

Ajatussyntejä oli siis molemmat. En ole muita syntejä enää aikoihin tehnytkään kuin ajatussyntejä, mutta ei ne ole sen vähemmän syntiä kuin muutkaan synnit. ap.

Vierailija
6/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia syntejä teet? ap.

Vierailija
7/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka että himoitsen vierasta miestä. Se on jo aika paha :-( En ole vielä oikeasti pettänyt mutta mielessäni useasti vaikka oma avioliittoni on hyvä ja aviomies myös.

Vierailija
8/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi, mamma-amen.

Vierailija
9/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti, millaisia lapsia tällaiset ihmiset kasvattaa, jotka käyttää energiaa tällaiseen hyvä-paha-asetelmaan. Eikö noi ajatukset ole ihan normaaleja, osa sinua? Ei ne oo mitään syntiä, tottakai olet katkera kiusaajallesi. Ja tottakai saat ajatella vierasta miestä, eihän se tarkoita että lähdet sitä heti panemaan. Päinvastoin se voi ihan kuule piristää pitkää liittoa.

Hitto mä en kestä että tällaisia synti-tyyppejä oikeasti elää täällä meidän keskuudessa, siis nyt 2010-luvulla vielä. Ihan oikeasti nyt järki käteen.

Vierailija
10/10 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka että himoitsen vierasta miestä. Se on jo aika paha :-( En ole vielä oikeasti pettänyt mutta mielessäni useasti vaikka oma avioliittoni on hyvä ja aviomies myös.

Tunnusta aina syntisi Jumalalle, pyydä niitä anteeksi ja vastaanota anteeksianto Jeesuksessa. Ota käytännön askelia jotka epätodennäköistävät syntiin lankeamisen vastaisuudessa. Ohjelmoi elämäsi siten, ettet ole tekemisissä vieraan miehen kanssa, jota olet himoinnut mielessäsi. Jos tilanne on paha, vaihda vaikka työpaikkaa (jos mies työskentelee samalla työpaikalla) jne. Suunnittele strategioita joilla ohjaat ajattelusi pois synnistä jos kiusaus yllättää. Muista että kiusaus ei vielä ole synti. Vasta kiusauksen mukaan ojentautuminen ajatuksissa, sanoissa, asenteissa tai teoissa on syntiä. Itse alan kuunnella ääniraamattua heti tietokoneelta tai kuulokkeista kännykästä, jos kiusaus tulee. ap.