Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko täällä kertoa, että on onnellinen? Huomenna ei tarvitse mennä töihin, eikä enää IKINÄ!!

Mummeli
28.08.2016 |

Elän ihanaa elämää: Lapset perheineen pärjäävät loistavasti ja jos saan olla terve edelleenkin niin mikäs on ollessa. Ei velkaa mihinkään päin ja rahat riittää hyvin :)
Jos pitäisi vielä elää nuoruusvuosia niin en kyllä jaksaisi. Taakse päin kun katsoo niin hienosti pärjäsin lopulta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea :) Itse olen 20-vuotias nainen, mutta haluan tuntea joskus noin!

Vierailija
2/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että olet onnellinen!

Mulla vielä uraa edessä 3,5 vuotta, jos jään 65-vuotiaana eläkkeelle. Tällä hetkellä tuntuu, että haluan jatkaa 68-vuotiaaksi, on tosi mukava työpaikka. Mutta varmasti tuntuu aikanaan sitten eläkekin mukavalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla! I'm happy for you! =) nauti!

Vierailija
4/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu täysin mahdottomalta itse kuvitella olevansa 65-vuotiaaksi työelämässä, nyt mittarissa on 48 ja ehkä muutaman vuoden voisi vielä olla työelämässä. Töissä käyn oikeastaan ainoastaan rahan vuoksi, en nauti työssä käymisestä pätkääkään, en työstä sinänsä enkä muista ihmisistä alalla. Haluaisin tuntea toisin mutta tuo nyt on vain totuus. It-ala.

Vierailija
5/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuntuu täysin mahdottomalta itse kuvitella olevansa 65-vuotiaaksi työelämässä, nyt mittarissa on 48 ja ehkä muutaman vuoden voisi vielä olla työelämässä. Töissä käyn oikeastaan ainoastaan rahan vuoksi, en nauti työssä käymisestä pätkääkään, en työstä sinänsä enkä muista ihmisistä alalla. Haluaisin tuntea toisin mutta tuo nyt on vain totuus. It-ala.

Kuule, me emme pääse eläkkeelle niin aikaisin kuin 65 v....

Toinen 48 v

Vierailija
6/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! :)

Vierailija
7/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea :) Itse olen 20-vuotias nainen, mutta haluan tuntea joskus noin!

Ne vuodet kuluu lopulta yllättävän nopeasti. Elä niin, että voit tuntea olosi hyväksi vanhanakin. Uskon, että voit jos tosiaan haluat. Elämässä tulee olemaan niin tuulta kuin tyyntäkin, mutta kaikki siihen elämään kumminkin kuuluu. Hyvää matkaa 2-kymppinen :)

Vierailija
8/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisia eläkepäiviä sinulle :)

Vierailija
9/9 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisia eläkepäiviä sinulle :)