Lapsen hautajaisvaatteet??! help
Voiko 7v lapsi laittaa Muumipaidan hautajaisiin? Sen kuva on möröstä, mutta haudattava oli mies ja mörkö on nainen. että niin
Kommentit (8)
Ei ole laissa määrätty, minkälaisia vaatteita saa käyttää hautajaisissa. Minulla oli hautajaisissa musta huppari, mustat verkkarit, ja mustat lenkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa voi.
Miten porvoo eroaa helsingistä kun hautajaiset on siellä? ja onko paidalla väliä jos lapsella on huppari päällä
t.ap
Kai sitä voi laittaa mitä vaan. Itse en laittaisi lapselle. Tyttö vai poika? Omalla pojalla oli tuon ikäisenä mummon hautajaisissa tumman siniset housut, valkoinen kauluspaita ja tumman sininen lasten solmio. Ei ehkä yksiä juhlia varten tällaisia kannata ostaa, meillä noilla meni useammat juhlat.
4 lisää. Oli syksy ja kaikkiaan näitä lastenlastenlapsia oli neljä. Vai mun vanhimmalla oli tumma ulkotakki, muilla oli kirkkaanvärisiä haalareita sitten ulkosalla.
Kun se siellä arkussa kumminkin on, niin ei kai sen vaatetuksen ketään pitäisi häiritä?!
Jos teillä collegepusero mörköineen on juhlapaita, niin miksipä ei. Varmaan vainajalle puettiin arkkuun paituli?
Porvoossa voi.