Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa kauniit käsivarret?

Vierailija
28.08.2016 |

Olen jo pidempään käynyt salilla säännöllisesi pari kertaa viikossa ja koko tämän vuoden joka toinen päivä. Toivoisin, että saisin käsivarsiini vähän muotoa ja lihaksia, mutta näyttää siltä, että näkyvimmät muodot syntyvät ihon alta näkyvistä, osin koholla olevista verisuonista. Miten saisin suonet piiloon ja lihakset esiin? Vai onko tämä joku ikään liittyvä juttu? Nelikymppinen nainen saa salilta vain rumat suonikkaat kädet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä, mitä teen väärin?

Vierailija
2/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin niin tyytyväinen jos suonet näkyis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käynyt salilla vuosia ja lihasta kyllä löytyy mutta koska matala verenpaine niin suonia ei näy. Tasan ei käy gummibearsit.

Vierailija
4/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt syntyä mieheksi.

Vierailija
5/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä treenannut käsivarsia enkä siis tosiaankaan ole koskaan jaksanut punnertaa saati vetää leukoja mutta nyt vihdoin aloin kesän alussa tehdä kotona kahvakuulatreeniä ja mietin ihan samaa, että milloin tämä treeni alkaa näkymään käsivarsissa, olkapäissä ja hartioissa. Vähän näkyy hauiksessa kun jännitän sitä, mutta miten ne lihakset näkyisi koko ajan tai ainakin tulisi käsivarsiin sellainen kaunis muoto? Nämä kun yhä edelleen näyttää ihan samalta pullealta taikinalta kuin aina ennenkin. :-(

N40

Vierailija
6/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muskeleista välitä, niin kokeilepa joogaa. Mä sain vielä näin lähempänä viittäkymppiä tosi kauniit ja sutjakat käsivarret jokapäiväisellä joogalla. Mutta siis mitään muskeleita ei oo, mutta en haluaiskaan. Verisuonet ei näy mitenkään erityisesti.

Vierailija
7/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
8/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi miltei nelikymppinen tuskailee tätikäsivarsiaan, ei toivoakaan että kehtaisi edes t-paitaa pitää ja nyt riitti. Ensi kesänä haluan pukeutua toppeihin ja muihin kesävaatteisiin ja nyt on reilu puoli vuotta aikaa hankkia kauniit ja kiinteät käsivarret kotikonstein. Vinkkejä?

Vierailija
9/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kanssa yksi miltei nelikymppinen tuskailee tätikäsivarsiaan, ei toivoakaan että kehtaisi edes t-paitaa pitää ja nyt riitti. Ensi kesänä haluan pukeutua toppeihin ja muihin kesävaatteisiin ja nyt on reilu puoli vuotta aikaa hankkia kauniit ja kiinteät käsivarret kotikonstein. Vinkkejä?

No se jooga. Puoli vuotta ja käsivarret taatusti ok, ellei nyt ihan mahdottomat allit ole. Erittäin hyvä liike on esim. aurinkotervehdys. Joogaan joka päivä puoli tuntia. Ja hienoahan on se, että jooga on helppoa, siinä on paljon liikkeitä (ei kyllästy), tuloksia saa melko pian, perusliikkeet on helppo oppia ja joogalla on paljon muitakin hyviä vaikutuksia. Suosittelen kyllä niin lämpimästi!

Vierailija
10/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käynyt salilla vuosia ja lihasta kyllä löytyy mutta koska matala verenpaine niin suonia ei näy. Tasan ei käy gummibearsit.

Ap:llä on myös matala verenpaine, joten suonien näkymisen ei pitäisi johtua korkeasta verenpaineesta. No on noissa käsivarsissa ehkä vähän muotoakin, mutta ei siinä määrin kuin haluaisin. Joogaa en ole kokeillut.

Vierailija
11/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaprosentti, ei piirry lihakset esille jos on ylimääräistä...

Vierailija
12/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmekymppiselle käsivarsien muokkaaminen on vaikeaa.... Se maan vetovoima.....

Vierailija
13/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaprosentti, ei piirry lihakset esille jos on ylimääräistä...

Totta, mutta eipä kyllä suonetkaan.

Vierailija
14/14 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonet saa piiloon lihomalla, mutta sitten kyllä jää lihaksetkin erottumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi