Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Haluatko kysyä jotain krustilta?
28.08.2016 |
.
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Onko se sun mielestä spruitti vai roiskahdus?
Mikä kysymys tää nyt oli?
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko "Oi! Oi!" ja "Doom" hyviä bändejä? Entä Amebix? Oletko kuullut uusinta Amebixin levyä?
Perus krusti. Kun joku kysyy jotain, se on jo kaukana provosoimassa muita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Mites sun kohdalla toimii tuo luonnollinen hygienia?
Oikein hyvin
Ap
Crusti Croc kirjoitti:
Onko "Oi! Oi!" ja "Doom" hyviä bändejä? Entä Amebix? Oletko kuullut uusinta Amebixin levyä?
Ensimmäinen bändeistä ei oo tuttu. Amebix ja Doom on molemmat henkilökohtasia suosikkeja :)
Alue: Aihe vapaa
Joo. Mikä se on?