Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tilanteessani: Ajoin aamulla autoni ojaan...

Pelokas
28.08.2016 |

...ja pelotti ihan v*tusti, että poliisit nappaa minut kiinni, koska olin edellisenä iltana vetänyt ns. perseet. Jätin siis autoni sinne ojaa ja juoksin pois paikalta. Uskaltaakohan sinne siis hiipiä ja onkohan se koko kosla enää siellä?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuossa tapauksessa on ilmoitettu auto varastetuksi. Viimeksi auto ollut pihassa illalla ja aamulla se oli poissa.

Vierailija
2/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poliisi ota yhteyttä. Selvitä pääsi ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koslasi luultavasti on edelleen ojassa, ellei sitä ole tarvinnut siirtää liikenneturvallisuuden vuoksi hieman sivummalle.

Vierailija
4/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hinauspalvelu hakee se sieltä.

Vierailija
5/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin AA:han.

Vierailija
6/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä enää ole kännissä. Kommentoijille tiedoksi siis ja pitääkö mun nyt v*ttu mennä AA:han, jos kerran vedin lärvit?!!!

Vierailija
7/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hinauspalvelu nostamaan autosi ojasta. Saattaa olla, että vakuutus ei korvaa vaan joudut maksamaan itse. Onko rahaa?

Vierailija
8/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

En minä enää ole kännissä. Kommentoijille tiedoksi siis ja pitääkö mun nyt v*ttu mennä AA:han, jos kerran vedin lärvit?!!!

Et kai sä nyt av:lta tosissasi kysy ohjeita elämänhallintaasi? Mietipä nyt ihan itse, mikä sinun ongelmasi on.

Vierailija
9/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin ajamaan ja menisin hoitoon

Vierailija
10/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokas kirjoitti:

...ja pelotti ihan v*tusti, että poliisit nappaa minut kiinni, koska olin edellisenä iltana vetänyt ns. perseet. Jätin siis autoni sinne ojaa ja juoksin pois paikalta. Uskaltaakohan sinne siis hiipiä ja onkohan se koko kosla enää siellä?!

Mitä sinä sinne hiipimään. Menet reilusti ja katsot mikä tilanne on. Jos haluat esittää, että kaikki on kunnossa, ei sitä pusikon kautta luimimalla osoiteta.

Nyt vähän ryhtiä, jonne.

Vierailija
11/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et teilannut ketään!! Sua huolestuttaa vaan jos sulle tulee ongelmia omasta mokasta mutta ei se että olisit voinut krapuloissas vaikka tappaa jonkun lapsen?

Vai oletko ihan varma ettei ojassa auton alla ole joku ihminen tai eläin... Miksi muuten päädyit ojaan?

Vierailija
12/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Et kai sä nyt av:lta tosissasi kysy ohjeita elämänhallintaasi? Mietipä nyt ihan itse, mikä sinun ongelmasi on.

No se auto on ongelma. Ja kyysyyhän täällä muutkin ohjeita jos nyt ei ehkä elämänhallintaan niin ainakin muihin juttuihin.

Vierailija
13/13 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et teilannut ketään!! Sua huolestuttaa vaan jos sulle tulee ongelmia omasta mokasta mutta ei se että olisit voinut krapuloissas vaikka tappaa jonkun lapsen?

Vai oletko ihan varma ettei ojassa auton alla ole joku ihminen tai eläin... Miksi muuten päädyit ojaan?

Nyt säikähdin lisää! Onneksi en tosiaan teilannut ketään :(

Pikkulapsia tällä hiekkatiellä ei kulje eikä juurikaan muitakaan ihmisiä. En kyllä puolustele itseäni ja väärin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan