Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Norwegianin peruttu lento

Vierailija
28.08.2016 |

Onko muita kellä on kesän aikana lento peruttu ja mahdolliset jatkolennot tms. menneet perseelleen. Oletteko saaneet korvauksen Norwegianilta?
Sain melkein neljä viikkoa sitten viestin, että maksavat korvauksen tililleni, näkyy parin kolmen viikon päästä. Mitään ei ole näkynyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kurjalta tuo Norwegianin meno. Itse pääsin edestakaisin Oulu-Hki -välin vissiin onnekkaasti taannoin, ois ollut kallis tikki jos lento ois peruttu muuten. Seuraavana päivänä oli yhdeltä tuttavalta ihan yhtäkkiä sama reitti peruttu, mitä ihmettä? Ja mulla ainakin nuo lennot olivat täynnä, miksi ne noita peruu ja miten voivat imoittaa noista peruuntumisista siis juuri ennen lentoa? :O Toivottavasti ap saat korvaukset, käsittämätöntä!

Vierailija
2/2 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen, että jos tiedossa on henkilökunta pulaa, niin miksi lentoja ei peruta jo hyvissäajoin? Miksi vasta juuri ennen? Meni kesälomareissu pilalle lasten kanssa. Nyt olen odotellut korvauksia, mutta eipä ole vielä ainakaan näkynyt... Samalle lennolle oli useita joilla meni jatkolennot huti. Kiinnostaisi tietää onko kukaan saanut korvauksia yhtiöltä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla