Onpa joukossa huonoja kuvia Mintusta...
Ja mitä ihmettä sen hiuksille on tapahtunut, tuollainen ohut hiiren häntä jäljellä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001249356.html
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
oikeesti, ihan hirveitä kommentteja! ootte varmaan kaikki ollu koulukiusaajia, ja teidän lapsista kasvatatte samanlaisia. oikeesti hävetkää!
Haista paska. Taidat itse olla kiusaaja kun näet sellaisia piirteitä muissa.
Mä oon se kiusattu. Enää ei sen seurauksena vaan kiinnosta pätkääkään muiden tunteet. Että kiitos vaan, -90-luku ja opettajat.
Mulla oli korot kahdeksannelle kuulle asti. Sitten iski se turvotus, ja jalan koko kasvoi n. 4-5 numeroa :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla kevätvauva tulossa! Korkkaritkin puuttuu.
Mitä ne korkkarit haittaisi? Prinsessa Madeleinella oli korkkarit jalassa veljensä häissä, pari päivää ennen kuin synnytti poikansa.
Voi ne taas pistää jalkaan kun pahoinvointi on ohi. Silloin kun oksettaa ei tee mieli keikkua maan ja taivaan rajalla koroilla vaan puketua mahdollisimman mukavasti.
Miksi ette anna Mintun olla vaan rauhassa?? On selvästi ilmaissut, ettei kiinnosta julkisuus, eikä tunge naamaansa väkisin lehtien palstoille, joten miksi pitää nälviä?
Haukkukaa niitä viidakontähtösiä ja bloggaajia, jotka itse julkisuutta haluavat ja tyrkyttävät itseään.
Jos joku sattuu rakastamaan julkkista, niin oikeuttaako se rääpimään ulkonäköä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikottu polkkatukka toisi raikkautta olemukseen, Meg Ryanin tyylinen hieman pitempi malli.
Just joo, se sama tätimäinen sossutantta-look vaan kaikille naisille, tehdään heistä miesmäisiä. Todella surkeita neuvoja jaatte.
Mitä sinä ehdotat? Kaikille pitkät hiukset? Sehän vasta omaperäistä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette anna Mintun olla vaan rauhassa?? On selvästi ilmaissut, ettei kiinnosta julkisuus, eikä tunge naamaansa väkisin lehtien palstoille, joten miksi pitää nälviä?
Haukkukaa niitä viidakontähtösiä ja bloggaajia, jotka itse julkisuutta haluavat ja tyrkyttävät itseään.
Jos joku sattuu rakastamaan julkkista, niin oikeuttaako se rääpimään ulkonäköä..?
Ei kiinnosta julkisuus????? :D
Vierailija kirjoitti:
Mites se nyt menikään, tehtävä on olla Kimin taustalla ja tukena... Luuleeko Minttu, ettei Kimi pysty hoitamaan formulakuskin hommiaan ilman, että hän notkuu varikolla? Jos oikeasti olisi taustalla ja tukena, olisi lapsen kanssa kotona. Vai oletko huomannut muiden kuskien vaimoja ja lapsia useinkin varikolla?
Ja jos on tarve esitellä kaikki ostokset lakanoista pikkuhousuihin instassa ja raportoida ripsihuoltoon lentämiset, niin mitä muuta se on kuin julkisuuteen tunkemista?
Myös viidakontähteet ja bloggaajat tulee ruodittua säännöllisesti tällä palstalla. Jos et ole huomannut.
Hahahaa Minttu teki klassiset Kimille. :D:D Häiden jälkeen voikin lopettaa juurikasvun värjäämisen ja itsestään huolehtimisen...ja kohta varmaan myös alkaa kankku levitä. Ei enää mitään syytä jäkittää, kun kala on verkossa. Sen siitä saa, miehet, kun pariudutaan ulkokuoren kanssa. :P
En usko, että Minttu lopettaa itsestä huolehtimista, koska Kimille on aina kauniita tarjokkaita riittää. Tietenkin Mintun täytyy kisoissa mukana kiertää ettei kauniit varikkoneidot iske kynsiään.
Tiesi kyllä varmistaa selustansa kuitenkin, golddiggereiden 101: tee rikkaalle miehelle mahdollisimman äkkiä lapsi. :D
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa Minttu teki klassiset Kimille. :D:D Häiden jälkeen voikin lopettaa juurikasvun värjäämisen ja itsestään huolehtimisen...ja kohta varmaan myös alkaa kankku levitä. Ei enää mitään syytä jäkittää, kun kala on verkossa. Sen siitä saa, miehet, kun pariudutaan ulkokuoren kanssa. :P
Minttua on vaikea kuvitella homsuiseksi ja kankku levinneeksi. On rahaa ja aikaa kuntoiluun ja voi lentää kauneussalonkiin milloin haluaa.
Voi ei käy kyllä sääliksi Minttua. Tosi epäonnistunut varsinkin toi yks kuva :D
Synkkä vaikutelma tuosta jää, vielä kun on ruskettunut. Mintulla on ollut kauniita värikkäitä mekkoja.
Aivan kauhean edesvastuutonta olla onnistumatta joka kerta täydellisesti valokuvissa. Vielä omat hiukset päässä. Ja mustissa vaatteissa. Laukkukin kädessä.
Minttuhan on perinteinen AV-mamma, vaimona voi heti läsöttää miten haluaa. :)
Uskomattoman muuntautumiskykyinen Minttu on, tuossa kuvassa valkoinen satiinitakki päällä näyttää kuin maalaukselta jonkin kartanon seinällä.
Minttu on varmaan ottanut pikkasen täytettä huuliin. Ennen oli ihan viivat, nyt jo vähän täyteläisemmät. Onneksi kuitenkin maltillisesti.
Mitä ne korkkarit haittaisi? Prinsessa Madeleinella oli korkkarit jalassa veljensä häissä, pari päivää ennen kuin synnytti poikansa.