Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen elämäntilanteesi on? Peukutusketju

Vierailija
28.08.2016 |

Peukku ylös = Tykkään/haluaisin samaa /olen iloinen puolestasi ym.
Peukku alas= En tykkää/ en haluaisi samanlaista elämäntilannetta.
Voin aloittaa.

Asun yksin vuokra-asunnossa lähellä Helsingin keskustaa. En seurustele ja viikot kuluu töissä sairaalalla, vaihtelevat työajat ja vain vähän vapaa-aikaa.
Kavereita on paljon, nautin vapaudestani, mutta haluaisin pikkuhiljaa löytää miehen itselleni ja perustaa perheen.
Ikää on 28 vuotta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen Helsingin yliopistossa viidettä vuotta, keväällä valmistun opintolainalla  maisteriksi kieliaineesta 25-vuotiaana. Oman alan työkokemusta noin vuoden verran (kesäajat) plus freelancer-keikkaa, muttei vakituisia töitä vaan opiskelen kokopäiväisesti.

Seurustelen toista vuotta 27-vuotiaan insinöörin kanssa, kihlasi minut viime viikolla ja häitä suunnitellaan ensi kesään. Asutaan virallisesti erillään (mies Espoossa, minä opiskelijayksiössä Helsingissä) mutta käytännössä asutaan vuorotellen kummallakin. Emme halua vielä lapsia, nautimme toisistamme ja vapaudesta.

Arki on kiireistä opiskelua ja liikuntaa vähintään 5krt/viikossa, joskus yksin, useimmiten miehen kanssa. Kavereita ja ystäviä tulee nähtyä säännöllisen epäsäännöllisesti, useimmiten opiskelukavereita. Monet lapsuuden tärkeät ystävät asuvat kaukana. Perheen kanssa olen erittäin läheinen ja samoin mieheni, juhlapyhät aina molempien perheiden kanssa sumplittu.

Vierailija
2/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa noin 10 vuotta, lapsia on ja pienin vielä päiväkodissa. Asumme Helsingissä pientaloalueella. Ruuhkavuosien jäljiltä yhteydenpito ystäviin on jäänyt vähäiseksi, ja vapaa-aika tulee vietettyä enimmäkseen perheen parissa tai kuntoillen. Molemmat ovat vakituisissa töissä, ja taloudellisesti menee hyvin. M40. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tämä keskustelu

Vierailija
4/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen, asun aviomieheni kanssa ison kaupungin kupeessa pienellä ja rauhallisella paikkakunnalla. Ison kaupungin kaupoille+kouluun pääsee 15 minuutissa.

Molempien opintojen pitäisi loppua tässä parin vuoden sisällä.

Meillä ei vielä ole lapsia, eikä lemmikkejä.

Taloudellisesti tullaan ihan hyvin toimeen, kaikkeen tarvittavaan on ollut varaa. Molemmat tehdään keikkatöitä opintojen ohella.

Vapaa-aika menee yhdessä ollessa ja molemmat harrastaa liikuntaa eri muodoissa.

Viikonloput on yleensä molemmilla vapaata ja silloin tykätään käydä moikkaamassa molempien vanhemmat+mummot ja sen jälkeen olla ihan vain kahdestaan.

Onnellisia ollaan ja opiskelujen jälkeisiä haaveita riittää :)

Vierailija
5/5 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias, avioero vireillä, muutto uuteen kaupunkiin edessä jossa odottaa uusi työpaikka :)

Hyvä palkkainen ammatti, paljon vapaa-aikaa, ei lapsia, ei lemmikkejä, ei enää miestä, ei muita velvollisuuksia kuin työ ma-pe 7.30-15.30 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän