Vauva 1v1kk kumpi maistuu paremmin hänelle mäkin vai hesen juustohampurilainen
Vauva on hoidossa minulla syö huonosti pilttiä. Haen itselleni ruokaa pikaruokalasta niin ajattelin vauvalle kans?
Kommentit (12)
Juustohampurilaisia, mitä vielä. BigMac sen olla pitää. Ranskalaiset mukaan.
Ketsuppia pelkiltään, lapselle maistuu mainiosti ja onhan ketsuppi tavallaan kasvis (ainakin amerikassa)
Trolli
Please don't feed the troll.
Anna ranskalaisia ja nugetteja mielummin, jos et oikeesti saa muuta ruokaa sille hoitolapselles.
Pilko nugetit!
Vierailija kirjoitti:
ei mitään mäkin tai hesen roskaruokia vauvalle!
Anna kunnon kotiruokaa pienelle. Kaikki lapset tykkää ranuista ja nakeista. Ja paljon ketsuppia.
Hampurilainen on sata kertaa terveellisempi kuin ranut ja nakit. En vaan ymmärrä, millainen ihminen syöttää sellaista paskaa lapsilleen.
Paista pekonia, tykkäävät rapsakasta.
Tee itse ruokaa, osta kokojyväsämpylä ja muut hörselöt kaupasta. Menkää yhdessä sinne. Parempi elämys ja tervellisempi näin kuin että viet jonnekin tyhjiä kaloreita syömään.
Chili con carne habanerolla ja/tai naga jolokialla, toimii kersan vatsakin paremmin!
Ei yli 1v oo enää vauva ja voi kyllä syödä kaikkea mitä aikuisetkin, mutta toi mäkkiruoka ei taida olla parhain vaihtoehto... Hae vaikka piltti mielummin, jos et itse jaksa tehdä mitään. Antoiko lapsen vanhempi mitään ohjeita ruokailun suhteen? Mä en syöttäis tollasta hamppariruokaa hoitolapselle ilman lupaa, vaikkei siihen nyt kukaan kuole, mutta joillekin voi olla iso juttu. I
Niin Suomessahan tehdään aina lapsille omaa ruokaa, toisin kuin keskieuroopassa, jossa ruokakulttuuri on "hieman" kehittyneempää, ihme juttu??
ei mitään mäkin tai hesen roskaruokia vauvalle!
Anna kunnon kotiruokaa pienelle. Kaikki lapset tykkää ranuista ja nakeista. Ja paljon ketsuppia.