Laadultaan hyviä, kohtuuhintaisia meikkejä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En maksa markettimerkkien ripsareista kahtakymppiä, vaikka olisi kuinka hyvä. Kohtuullinen hinta näille halpis-keskitason ripsiväreille olisi 8-13 e. Kahdellakympillä saat jo merkkiripsivärin ulkomaisista kosmetiikan nettikaupoista.
Mitä nettikauppoja kannattaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En maksa markettimerkkien ripsareista kahtakymppiä, vaikka olisi kuinka hyvä. Kohtuullinen hinta näille halpis-keskitason ripsiväreille olisi 8-13 e. Kahdellakympillä saat jo merkkiripsivärin ulkomaisista kosmetiikan nettikaupoista.
Feelunique, Lookfantastic, Beautybay on sellaisia, mistä itse shoppailen. Muitakin on tietysti, mutta niistä ei ole kokemusta.
Rimmeliltä hyviä tuotteita on mm. se Kate kasvopaletti. Sit se valkokorkkinen meikkivoide, joka on oikeesti ihan paras, mutta suomen sävyvalikoima on vaan aika huono kellertävälle iholle.
Nyxillä on paljon kivoja tuotteita edullisesti. Varsinkin huulituotteet ihan huippuja.
Lumenea saa aina välillä Cittarista ja Tokmannilta 40% alella ja silloin yleensä ostan sen uusimman ripsivärin, joka on musta todella hyvä. Lumenen kynsilakat ja ne True Passion huulipunat on myös ihan kivoja!
Maybelline myös välillä 40% alella Tokmannilla. Fit me peiteväri on ihan ykkönen! Huulipunat myös kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feelunique, Lookfantastic, Beautybay on sellaisia, mistä itse shoppailen. Muitakin on tietysti, mutta niistä ei ole kokemusta.
Kiitos, pitääpä tutustua.
macin meikit on halpoja ja hyviä suosittelen
Missha 7days tinted eyebrow, tekee minkä lupaa, eli kulmat pysyy värillisenä noin viikon ilman että tarttee tököttiä lisäillä. Tökötti siis värjää ihon kuten itseruskettavat voiteet, mutta on huomattavasti tummempaa (riippuen väristä). Maksaa Missha Balticsista ostettuna vähän päälle kympin+postarit, paitsi jos käy Tallinnasta itse putiikista ostamassa :D