Ilmoitin eraalle " ystavalle" etta katkaisen valini haneen nyt kokonaan. On TOSI huojentunut olo! Pari paivaa mietin, etta olenko ihan paska ihminen, mutta nyt on hyvat fiilikset.
Olin kuitenkin täysin rehellinen häntä kohtaan, kerroin syyt ja tein sen asiallisesti syyttämättä tai olemalla dramaattinen.
Mulla on tosi hyvä olo, kun sain suoraan sanotuksi että meidän ystävyys on nyt ihan virallisesti ohi.
Kommentit (7)
Mulle sanoi jo pitkän aikaa sitten terapeutti kun olin puhumassa uniongelmistani, että mun on pakko katkaista elämästäni ne vahingolliset suhteet joissa olen koska haluan, että minusta pidetään. En ollut siihen valmis silloin, nyt olen.
Sain ryöpytyksen niskaani, ja varmaan lentää lokaa selän takana mutta ainakin olin rehellinen.
En siis oikeastaan menettänyt mitään, koska oli jo aikaisemmin haukkunut mua niin :)
Mulla on tosi hyvä mieli, meidän suhde oli tosi yksipuolinen. Yritin sitä korjata monta kertaa, mutta ei onnistunut. Oma moka, kun annoin toisen olla niin inhottava itseäni kohtaan.
ap
Kunpa minullakin olisi uskallusta moiseen... enpä ole tosin kohta vuoteen ko. ihmistä edes nähnyt, mutta p***puheet kaupungilla liikkuu :(
Luulen, että se toinenkin osapuoli ennemmin ja myöhemmin tajuaa että tämä oli viisain teko, mitä meidän välillä voisi ikinä tehdä.
Ei ole hyvä olla kaverisuhteessa jossa toinen näkee vain huonot puolet, tai tuo itsessä vaan huonot puolet esiin...
Olivat ilkeitä minulle, arvostelivat kotiani, perhettäni jne. Otin vastaan arvostelua vuosia mm. kotini huonosta siivoustasosta, sisustuksesta ja lapsiini kohdistuvasta pilkkanimityksistä.
Se, että tämä kaksikko lyöttäytyivät yhteen (tosin ovat kai jo suututtaneet toisensa) oli minulle viimeinen niitti. Enää en soita kummallekaan, en kutsu kylään ja nopeasti keksin syyn lähteä kotoani jos kumpikaan ilmestyy oveni taakse.
Kumpikin on tahollaan yrittänyt tehdä sovintoa, ilmeisesti uusia kynnysmattokohteita ei ole saatu tilalle :)
Olen päässyt yli näistä ihmisistä ja minulla on nyt hyvä ja helppo olla.
Onnea Ap sinulle uuden lehden käännyttyä elämäsi kirjassa :)
Miten ystäväsi otti asian?
Nyt av-mammat haukkuu meidät täysin paskoiksi.