Otin yhden kerran rahaa seksistä, olenko nyt prostituoitu?
Tapahtui ihan lähiaikoina, ja kerta oli tosiaankin ainoa. Olen köyhä opiskelija, ja tarvitsin rahaa äkillisen menon takia. Nyt kaduttaa, ja paljon :( En muista miehen ulkonäköä enää tarkkaan, mutta muistan sen, että tyyppi oli mielestäni aika etova.
Olenko nyt saanut ikuisiksi ajoiksi h*oran leiman? Entä jos sana leviää?
Kommentit (35)
Kumma kun naisilla on niin äkillisiä rahan tarpeita, että pitää turvautua pillun myyntiin. Miten miehet pärjää ilman tuollaista rahan saamista?
M28 kirjoitti:
Prostituoitu et ole, sillä he tekevät tuota työkseen. Sinä olet h*ora. Pthyi!
Oletko itse niitä lampaita, jotka jakavat viisi kertaa porvarille persettä rahan takia?
Vierailija kirjoitti:
M28 kirjoitti:
Prostituoitu et ole, sillä he tekevät tuota työkseen. Sinä olet h*ora. Pthyi!
Oletko itse niitä lampaita, jotka jakavat viisi kertaa porvarille persettä rahan takia?
Siis viisi kertaa viikossa.
Paljonko veloitit ja mistä? Oliko mitään erikoisuuksia?
No et sä nyt varmaan ihan prostituoitu ole. Ota opiksi äläkä enää harrasta seksiä rahasta/ilman tunteita. Siinä menee vain mielenterveys ja tulee huono omatunto. Ota vaikka lainaa jostain, jos tulee äkillinen meno.
T. Itsekin muutaman kerran huoraillut
Saat ilmaista mainosta, jos/kun sana leviää.
Jos ja kun tulen kaymaan Suomessa, niin voisin maksaa tonnin pari viikonlopusta estottomalle naiselle taydella ylospidolla.
Sama ilkeä trolli tätä ketjua spämmii. Älä välitä ap.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole suomalaisilla naisilla aika yleistäkin?
Ei!
Mies käy kerran maksullisissa = hän on iljettävä sika, jonka kanssa yksikään itseään kunnoittava nainen ei voisi olla
Nainen myy itseään kerran = ei se mitään, tarttit rahaa, älä kerro kenellekään
Uskomatonta, että vielä 2016 nainen ei saa harrastaa seksiä omilla ehdoillaan. Suhteessa tai ei, tuttu tai tuntematon, rahasta tai ilman... Kaikki ok. Vielä on feministeillä työsarkaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että vielä 2016 nainen ei saa harrastaa seksiä omilla ehdoillaan. Suhteessa tai ei, tuttu tai tuntematon, rahasta tai ilman... Kaikki ok. Vielä on feministeillä työsarkaa.
Miksi miehen maksullisella käyminen ei ole ok? Onko feministit puuttunut siihen?
Ei kerta homoa tee! Sitähän sää kysyit..?