Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut herää niin sadistisen aikaisin?

Vierailija
27.08.2016 |

Törmäsin mieheen joka herää puoli viideltä ja aloittaa työt kuudelta vaikka hänellä on joustoajat. Mitä ihmettä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas hereilläolo klo 21 jälkeen on kidutusta. Nytkin haukottelen naama levällään ja nukahdan varmasti puolessa tunnissa.

Vierailija
2/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin herään viideltä jos menen seitsemään. Ihana saada juoda aamukahvi rauhassa ja tehdä koirien kanssa aamulenkki. Jos on vapaapäivä saatan nukkua seitsemään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on pakko. Vuorotyö.

Vierailija
4/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas hereilläolo klo 21 jälkeen on kidutusta. Nytkin haukottelen naama levällään ja nukahdan varmasti puolessa tunnissa.

Niin minäkin. On kidutusta yrittää pysyä hereillä enää klo 22 jälkeen.

Vierailija
5/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan vasta elämä alkaa...

Vierailija
6/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee klo 22 nukkumaan niin unta riittää klo 5 saakka.

Vierailija
7/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on huono omatunto, eikä ne saa nukuttua montaakaan tuntia?

Vierailija
8/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirkkuus on mielestäni parempi, kuin toisinpäin. Aikaiset työvuorot ja varhain nouseminen kääntää rytmiä :)

Vierailija
9/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään joka arkiaamu 4.30. Viiden jälkeen hyppään pyörän selkään ja ajan töihin. Työt alkaa klo. 6.00. Tykkään! Jää paljon iltaa aikaa ja olen kotona, kun lapsi tulee koulusta. Klo. 21 alkaa jo nukkumatti kutsua petiin....

Vierailija
10/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saispa joskus unta jo 22:D ei oo kiva sekään että nukahtaminen kestää pari tuntia :(

Vierailija
11/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin unettomuudesta. Hyvinä öinä herään vasta 6.30, yleensä jo ennen jlo 6 vaikka ei tarvitsisi

Vierailija
12/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeita agraarisia perinteitä. Maalla piti ennen vanhaan nousta kukonlaulun aikaan aamulypsylle ja kaskea viertämään. Illan virkku, aamun torkku, se tapa talon hävittää, ja niin edelleen. Omat esi-isäni tajusivat onneksi muuttaa kaupunkiin jo 200 vuotta sitten ja siitä asti olemme nauttineet pitkään nukkumisesta. ;)

Vierailija
13/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes lapsena saanut unta ennen 22, en vaikka äiti vei mut hoitoon ennen seitsemää. Enkä myöskään saanut siellä nukuttua päiväunia. Ne aamut oli rääkkiä. Ja sellainen olen vieläkin, koskaan en saa ennen puoltayötä nukuttua vaikka pitäisi miten aikaisin herätä. Mulle normaali nukkumisaika olis 02-10.

N41v

Vierailija
14/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaihdevuodet.

Vierailija
15/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset erilaisia. Minä olen aina ollut aamuvirkku, ja näihin aikoihin viimeistään alkaa väsyttämään.

Vierailija
16/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä ois joustavat työajat, niin mäkin menisin noin kuudeksi töihin.

Ei ole ruuhkia, toimisto on tyhjä ja pääsee myös pois ilman ruuhkia.

On tylsää tehdä 8-16 töitä, mutta kun ei joustoa ole. Toki huonomminkin vois olla eli vaikka 10-18, joka estäisi oman elämän käytännössä kokonaan.

Vierailija
17/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään joka aamu 5-7 välillä, vaikka olenkin työtön. Syy on lähinnä se, että haluan pitää itselläni päivärytmin ja minulle aamut ovat paljon mukavempia ja olen silloin energisimmilläni. Ei minusta ole yökukkujaksi, toisin kuin ystävästä, joka mielellään valvoo 3-4 asti yöllä ja nukkuu koko päivän.. :D 

Vierailija
18/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole edes lapsena saanut unta ennen 22, en vaikka äiti vei mut hoitoon ennen seitsemää. Enkä myöskään saanut siellä nukuttua päiväunia. Ne aamut oli rääkkiä. Ja sellainen olen vieläkin, koskaan en saa ennen puoltayötä nukuttua vaikka pitäisi miten aikaisin herätä. Mulle normaali nukkumisaika olis 02-10.

N41v

Mulla luontaisesti tua sama rytmi. vuorotyö ja unirytmi kääntyy heti itsestään kun ei kello soi aamulla.

N32

Vierailija
19/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan aamuja. Ihanaa rauhassa herätä, juoda kahvia ja lukea lehteä. Valitettavasti av on tuolloin ennen seitsemää ihan kuollut.

Olisi ihanaa jos myös puoliso olisi aamuvirkku. Voisimme lähteä yhdessä aamulenkille tai jutella rauhassa. Valitettavasti mies herää paljon minua myöhemmin. Ennen lapsia menin töihin seitsemäksi. Nykyisin haluan olla kotona lasten herätessä, joten olen töissä vasta 7.30-7.45.

Olen vain harvoin hereillä klo 22 jälkeen, en pidä illoista.

Vierailija
20/26 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka herää vapaaehtoisesti ennnen 10 ovat hulluja!!! Mutta koska olemme Suomessa niin tämä on normaalia ja kaikki jotka poikkeavat 7-16 rytmistää ovat niitä outoja..Onneksi nykyinen työni mmahdollistaa sen että voin nukkua piiiitkään aamulla..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi