Kuka on teidän kaikkien aikojen suurin julkkis ihastus?
Minulla on ollut monia mutta kyllä yksi ylitse muiden on Rollareitten rumpali Charlie Watts.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että Floor Jansenia pitempään julkkisnaiseen on tullut ihastuttua :D
M22
😹😹😹 !!
10v sitten näin ekan kerran tv:stä sen sotaleffa Pearl harborin ja siinä oli näyttelijä Josh Harttnet! 14v teini oli ihan ihastunut koko leffan ajan ja itkuhan siinä sit tuli kun se sen näyttelemä hahmo kuoli. Aika pian katoin kaikki elokuvat joissa kyseinen näyttelijä näytteli :)
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että Floor Jansenia pitempään julkkisnaiseen on tullut ihastuttua :D
M22
Floor on niitä naisia, jotka todella hyötyvät meikistä. Harmaavarpusen näköinen luomuna.
Jared Leto. Oon ihan kuumana siihen sen jokeri hahmoon! <3 Laitan tän raskaushormonien piikkiin, äitiysvapaa alkanut jo, joten jos mulla jotain on niin aikaa haaveilla (Jared Leto) jokerin kanssa paneskelusta. Kattelen vaan youtubesta pätkiä Suicide squat leffasta, varsinkin niitä deleted scenes. Tiedän että kuullostan varmaan hullulta, mutta näillä mennään tällä hetkellä.. :D
Nyle diMarco, viimeisen Huippumalli haussa-ohjelman kuuro miesvoittaja.
HUGH GRANT!! Vie kyllä muita kuusnolla.
No se oli kyllä selkeästi Ismo Alanko aikoinaan.
t.A.T.u. mukalesboduon punapää Lena Katina.
Nuori Ville valo. Olin itsekin silloin nuori.
Teininä tuli ladattua Jenna Jamesonin kuvia disketille! koulun atk-luokassa. Kotona ei siis ollut vielä nettiä, tumputtelin sitten kuville kodin rauhassa :D
2000-luvun alussa tämä.
Arttu Wiskari, Jope Ruonansuu, Jethro Rostedt, Hjallis, Aku Hirviniemi ja Janne Kataja. Uik.
Vierailija kirjoitti:
Calvin Vail (YouTubessa LeafyIsHere)
Calvinilla on ihanat silmät!
Niin siis tietenkin A. W. Yrjänä! Since 1997.
Johnny Depp aikoinaan. Enää en koskis siihen pitkällä tikullakaan.
Tom Cruise ❤️