En jaksa enää
Olen tehnyt keskustelun ongelmastani, ketään ei kiinnosta, kukaan ei ymmärrä. Oon ihan yksin ja loppu.
Kommentit (9)
http://www.vauva.fi/keskustelu/2642484/apua_en_kesta_enaa
Tää mullaki piinaa, mun jokapäivästä elämää. T ap
Se että olet ruma ahdistaa. OK. Sille ei kukaan täällä voi mitään. Sä oot saanut paljon vastauksia ja ihan hyviä neuvoja, et voi odottaa saavasi täältä sen enempää, valitettavasti.
Ja sit kun ahdistaa muutki asiat. Ihmiset. Parempi olla hiljaa, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sit kun ahdistaa muutki asiat. Ihmiset. Parempi olla hiljaa, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Ap
Muut ihmiset ahdistaa koska niillä ei oo järkevää sanottavaa? Olet oikeassa tuosta että parempi olla hiljaa, valitettavasti osa ihmisistä ei sitä koskaan oivalla. Minkäs teet. Mä vältän ihmisiä niin paljon kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ihmiset ahdistaa koska niillä ei oo järkevää sanottavaa? Olet oikeassa tuosta että parempi olla hiljaa, valitettavasti osa ihmisistä ei sitä koskaan oivalla. Minkäs teet. Mä vältän ihmisiä niin paljon kuin mahdollista.
Sama täällä. Haluisin vaan että joku ynmärtäis. Tuntuu et oon niin eri planeetalta ku muut. Ja kaikki hajoo käsiin, mun koko elämä. Joka suunnasta syöksyy jotain huonoa ja pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Haluisin vaan että joku ynmärtäis. Tuntuu et oon niin eri planeetalta ku muut. Ja kaikki hajoo käsiin, mun koko elämä. Joka suunnasta syöksyy jotain huonoa ja pahaa.
No mä ymmärrän. Siis en tiedä mitä sun elämäsi on ja mitä ongelmia on mutta tuon tunteen. Mullakin on kaikki asiat päin helvettiä eikä mitään tietoa miten ratkaista näitä kaikkia ongelmia.
Mikä ongelma? Samoin olen loppu, tää helvetti ei lopu ikinä yhen asian suhteen. Hyvistä asioita on mut tää yks helvetti piinaa koko ajan.