Mikä elämässäsi parantui eron jälkeen?
Kysymys otsikossa. Oletko katunut päätöstäsi? Kuuluuko perheeseesi lapsia?
Kommentit (22)
Parisuhde ja seksi elämä nyt ainakin, päivääkään en ole katunut eroa.
Nyt 16 ja 18 v. lapset,erosta reilu 2 v.
Kaksi nyt jo täysi-ikäistä lasta, eron aikaan myöhäisteinejä. Sain itsenäisyyteni, mielenrauhan kun ei tarvinnut enää vääntää itseään miehen tahdon mukaan. Myöhemmin löysin hyvän kumppanin jonka kanssa onnellinen parisuhde. Lapset eivät erosta hirveästi järkyttyneet, ovat hyvissä väleissä molempien vanhempien kanssa ja käyvät molempien luona usein vaikka jo omillaan ovat. En kadu eroa, opin siinä paljon itsestäni ja tarpeistani - ja myös niistä heikkouksistani joita yritän nyt korjata.
Kaikki on parempaa nyt. Erosta 5v yksi lapsi 19v
En ole katunut tai haikaillut. N44
En nyt keksi mitään, mikä olisi muuttunut huonommaksi. Parempaa on mm. se, ettei ahdista enää juuri ikinä. Ei enää riitelyä eikä alistamista. Myöskään lapset eivät enää joudu huudon kohteeksi täysin olemattomista asioista.
Raha-asiat, tiedän tasan tarkkaan mihin rahat menee ja tiedän, ettei yhtäkkiä jostain putkahda satojen eurojen laskuja.
Pystyn olemaan oma itseni. Ei tarvitse miettiä uskallanko sängyssä kääntää kylkeäni, ettei sitä tulkita mielenosoitukseksi.
Saan seksiä viehättäviltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Raha-asiat, tiedän tasan tarkkaan mihin rahat menee ja tiedän, ettei yhtäkkiä jostain putkahda satojen eurojen laskuja.
Pystyn olemaan oma itseni. Ei tarvitse miettiä uskallanko sängyssä kääntää kylkeäni, ettei sitä tulkita mielenosoitukseksi.
Saan seksiä viehättäviltä ihmisiltä.
Ai niin. Minun ei myöskään tarvitse enää hiippailla yöllä ympäri taloa, peläten, mihin mies on tällä kertaa sammunut ja yrittää piilotella alkoholismia lapsilta.
Mieliala. Pääsin eroon masennuslääkkeistä.
3 lasta ja en ole katunut.
Ei tarvitse stressata petetäänkö mua vai ei.
Voin katsoa telkkarista mitä haluan (ei kovin iso etu :)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys otsikossa. Oletko katunut päätöstäsi? Kuuluuko perheeseesi lapsia?
Kaikki parantunut enkä ole eroa katunut päivääkään. Erosta 9 v, kaksi lasta.
Koko elämä. Viisi vuotta erosta, seitsemän lasta.
Harmittaa vain, kun en älynnyt ottaa eroa jo kymmenen vuotta sitten.
Muuten on kaikki parempaa, mutta lapsiani näen vähemmän. Se on ainut asia mikä erossa harmittaa.
Kaikki parani!
Monta viikkoa eron jälkeen leijuin pilvissä sellainen psykedeelinen hymy huulillani, koska viimein pääsin yhdestä ku*ipäästä eroon!
En ole katunut. Erosta 10 vuotta. Uutta suhdetta en ole hommannut. 1 lapsi, koira ja kaksi gerbiiliä. Näin on hyvä. Oma tupa ja lupa.
N42
Mulla on mielenrauha. Ei tarvitse jatkuvasti pelätä ja epäillä mitä mies mahdollisesti kohta tekee. Oma koti jossa saa olla omassa rauhassa ja elää ihan miten itse haluaa, ilman että joku arvostelee tai vaatii jotain. Ei tarvitse katsoa juomista vierestä myöskään. Itsetunto on parantunut hurjasti. Raha-asiat on hallinnassa. Oikeastaan kaikki on paremmin.
Absoluuttisen kaikki asiat muuttuivat paremmaksi. En ole katunut hetkeäkään. Yksi lapsi.