Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mäkkäri tunkee hampurilaisiin ketsuppia ja sinappia(hyi!) mutta ei majoneesia?

Vierailija
27.08.2016 |

Majoneesi kuuluu hampurilaiseen, ei ketsuppi -eikä ainakaan sinappi! Hese paljon parempi kun niillä on majoneesia jopa pienimmissäkin perushampurilaisissa ja ketsuppia vain vähän! Mäkkärin kuivat käntyt on muutenkin paskaa.

Miksi mäkkäri tunkee hampurilaisiin ketsuppia ja sinappia(hyi!) mutta ei majoneesia?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot kyllä yks vanha ja kuiva käntty :DD

Vierailija
2/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei big macissa oo sinappia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista paska ja äänestä! Ap

Vierailija
4/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampurilaiseen ei kuulu mikään noista. Mausteita lisätköön jokainen itse jos niitä kaipaa.

Vierailija
5/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en tykkää mistään noista kolmesta, mutta kyllä ketsuppi ja sinappi sopii sinne mäkkärin hampurilaisen väliin. Hesessä joudun aina pyytämään majoneesin pois, kun siellä ei taida olla yhtään hampurilaista missä sitä ei olisi. Majoneesi on mielestäni pahaa...

Vierailija
6/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö kyllä mäk fiistiin tulee majoneesi!

Vierailija
7/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei big macissa oo sinappia. 

No lol. Onkin varmaan ainut mistä löytyy jonkinlainen kastike ja ei sinappia. Ap

Vierailija
8/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska ja äänestä! Ap

Äänestin majoneesi. Se tekee käntyistä paremman.

Vierailija
9/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis en tykkää mistään noista kolmesta, mutta kyllä ketsuppi ja sinappi sopii sinne mäkkärin hampurilaisen väliin. Hesessä joudun aina pyytämään majoneesin pois, kun siellä ei taida olla yhtään hampurilaista missä sitä ei olisi. Majoneesi on mielestäni pahaa...

Hesen väärinkäyttöä. Häpeä ja mene mäkkiin! Ap

Vierailija
10/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasin kännykällä kivan videon rautatientorilta -

- Nuori varis löytää yksinäisen, avaamattoman Mäkkärin ketsuppipussin. Siinä se ihmisvilinässä ensin nokkii reiän pussiin ja herkuttelee pitkään pelkällä ketsupilla. Välillä käy juomassa viereisessä lätäkössä ja pyyhkii nokkansa kiveyksen reunaan.

Ja sitten taas pussin luokse ja uusi rundi.

Että mahtaa olla herkullista tuo kyseinen ketsuppi.

Vierailija
11/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin kalahampparissakin on ihanaa majoneesia!

Joten tunge ap vaan majoneesis sinne minne aurinko ei paista ja anna kaikkien syödä ihan mitä ne itse haluaa!

Vierailija
12/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesen väärinkäyttöä. Häpeä ja mene mäkkiin! Ap

Niin menenkin mäkkäriin, jos ylipäätään olen menossa tuollaisiin ruokapaikkoihin. :) Mutta viimeksi olen tainut käydä pari vuotta sitten mäkkärissä ja hesessä joskus 5 vuotta sitten. Mieluummin teen itse hampurilaiseni ja saan laittaa väliin kaikkea sitä mistä tykkään, ilman kenenkään arvostelua.

Vierailija
13/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri on aivan paska! En tajua miten niin moni niistä pahoista käntyistä tykkää. En käykään ikinä Mäkissä, vaan aina Hesessä.

Vierailija
14/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Mäkin hampurilaisissakin majoneesia. Ei tietenkään jokaisessa hampurilaisessa, toisin kuin Hesessä joka ikinen purilainen ui majoneesissa. 

Mielestäni Mäkillä ja Hesellä on eri vahvuudet, tosin harvoin käyn kummassakaan.

Vierailija
15/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappi ja ketsuppi on suht terveellisiä lisäkkeitä mutta majoneesi on pelkkää kolestrolirasvapaskaa.

En koskaan käytä majoneesia yhtään mihinkään.

Vierailija
16/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinappi ja ketsuppi on suht terveellisiä lisäkkeitä mutta majoneesi on pelkkää kolestrolirasvapaskaa.

En koskaan käytä majoneesia yhtään mihinkään.

Käyt kuitenkin pikaruokaravintoloissa ja olet huolissasi majoneesin kolesterolista?! Lol. Ap

Vierailija
17/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mäkin kalahampparissakin on ihanaa majoneesia!

Joten tunge ap vaan majoneesis sinne minne aurinko ei paista ja anna kaikkien syödä ihan mitä ne itse haluaa!

Vai että oikeen kalahampparissa. Aika vitun marginaalista kuka tuollaisia suostuu syömään. Tunge itse itsesi äitisi anukseen vitun perseenreikä ja pidä pääsi kiinni! Ap

Vierailija
18/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen hampurilaiset on ihan hirveitä. :D Ap laihikselle, sun kaksoisleukas tutisee.

Vierailija
19/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesen hampurilaiset on ihan hirveitä. :D Ap laihikselle, sun kaksoisleukas tutisee.

:DD Ja itse käyt mäkissä? Ap

Vierailija
20/41 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hese on kyllä paras verrattuna vaikka macciin, burger kingiin, hardeesiin ja muihin "roskaruoka" paikkoihin. Kotimaassani ei ole heseä ja aina Suomessa käydessä sinne on päästävä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi