Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratti kun kaveri sanoi...

Vierailija
27.08.2016 |

Ku puhuttiin joulusta, että ei voi sietää lanttulaatikkoa, koska se maistuu ihan ummehtuneelta paskalta :DD oletteko samaa mieltä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt ummehtunutta paskaa, joten vaikea sanoa.

Vierailija
2/6 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko on ainoa laatikko jota syön. Se on hyvää. Ruoka ei ole paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla tylsä elämä.

Vierailija
4/6 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut ummehtunutta paskaa, niin en osaa kommentoida.

Vierailija
5/6 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulaatikko kuten moni muukin on makuasia. Lapsena en voinut sietää ja aikuisena tykkään. Olen aika hyvä ruokien tekijä vaikka itse kehunkin. Kyllähän jotkut maistuvat haisee pahalle. Otetaan pelkkä mauste muskottipähkinä, sehän haisee ihan kuolemalle. Sitten oikein annosteltuna tekee sen oikean maun.

Nirsoja on persona vaikea ellei mahdoton ymmärtää. Lapsille olen opettanut periaatetta että ensin maistaa ja sitten päättää tykkääkö. Syövät melkein mitä vain ja mistä eivät tykkää en pakota. Yhden kanssa meillä on yhteinen herkuttelu, savusimpukat. Toiset ei kestä sitä tuoksuakaan ja me syödään niitä leipien päällä oikein nautinnolla.

Oma esimerkki vaikuttaa paljon siihen miten lapset syö. Ei pahemmin naurata kun ihmiset oman maun takia pilaavat lasten makuja. Jonkin verran huvitti kun sukulainen soitti ja valitti mitä heidän lapsille syötän. Kerroin että ihan samaa mitä itse ja sanoin senkin että näytti kelpaavan. Kyse oli niin "hurjasta" kuin kaalikärjyleet. Kaaliruuat kun ei tuoksun/hajun takia ole niitä houkuttelevimpia.

Toinen ääripää mitä olen saanut kuulla on kehuja. Lasten kavereiden vanhemmat ovat muutenkin toisinaan yhteydessä niin ovat kysyneet ohjeita. Olleet vähän ihmeissään miten lapsi syö niinkin tavallista kuin kalaa. Kaksi asiaa, esimerkin vaikutus ja tietenkin maku. Monesti ihmettelen näitä avuttomia jotka ei muka osaa? Netistä löytää hakusanoilla ohjeita ja niitä voi järjellä muokata jos jokin epäilyttää.

Olen nyt niin kehunut itseni ettei mitään rajaa. Sovitaan vaikka että kotipaikka porvoo. Idolina oikein vanhan ohjelman stara kokki kolmonen.

Vierailija
6/6 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt ummehtunutta paskaa, mutta kyllä; kuvittelisin sen maistuvan lanttulaatikolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan