Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sellaisen pippurisumuttimen voi ostaa joka pelasti tamperelaisnaisen raiskaukselta?

Vierailija
27.08.2016 |

Kaikki naiset tarvitsisivat sellaisen.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskattu sai syytteen laittomasta käsiaseesta ja polkupyörävarkaudesta 🍺😍

Ketään ei ole raiskattu, mutta kaksi miestä on pahoinpidelty laittomalla aseella.

Väkivaltaa kyllä tapahtui miestenkin puolelta. Ja he aloittivat. Kuuntele uhrin haastattelu.

Vierailija
42/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa, että rasistit alkavat seuraavaksi kulkea laiton pippuriase taskussaan ja suihkuttaa sillä jokaista, jonka naaman väri ei miellytä. Tampereen nainenkin pääsee kuin koira veräjästä ja se on väärin.

Pääsee kuin koira veräjästä, kun ei tullu raiskatuksi? Oletko uhrin vai rikollisten puolella?

Rasmus ry se siellä vaan heräilee kiljukrapuloissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa, että rasistit alkavat seuraavaksi kulkea laiton pippuriase taskussaan ja suihkuttaa sillä jokaista, jonka naaman väri ei miellytä. Tampereen nainenkin pääsee kuin koira veräjästä ja se on väärin.

Pääsee kuin koira veräjästä, kun ei tullu raiskatuksi? Oletko uhrin vai rikollisten puolella?

Ketään ei ole edelleenkään raiskattu.

Vierailija
44/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan raiskauksesta? Noihan yritti joukkoraiskausta.

Vierailija
45/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasmus ry se siellä vaan heräilee kiljukrapuloissa

Tai punaisen ruksin tädit puolustaa poikaystäviään.

Vierailija
46/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ole raiskattu, mutta kaksi miestä on pahoinpidelty laittomalla aseella.

Väkivaltaa kyllä tapahtui miestenkin puolelta. Ja he aloittivat. Kuuntele uhrin haastattelu.

Naisen sana kaasutettujen miesten sanaa vastaan. Kannattaako uskoa MV-lehden valheita?

Vierailija
47/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö poliisi voisi tehdä tuonne väijytyksen? Laittais jonkun nuoren vastavalmistuneen hemaisevan naispoliisin, tyyliin Taina Uppa, houkutuslinnuksi.

Nelikymppinen Uppa ei ole enää nuori, eikä vastavalmistunut.

Kirjoitinkin "tyyliin", en ehdottanut itse Uppaa.

Vierailija
48/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se naru, millä nämä "miehet" kuristivat yllättäen takaapäin toisen samalla repiessä housuja naiselta...

Se naru oli onneksi sentään ihan laillista narua 😊.

Vierailija
49/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen sana kaasutettujen miesten sanaa vastaan. Kannattaako uskoa MV-lehden valheita?

Eihän niitä miehiä ole saatu kiinni? Vai onko Rasmuksella jotain julkisuudelta salattua tietoa?

Vierailija
50/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junes Lokka on naista haastatellut, joten ei liity  **-lehteen mitenkään.

Vierailija
51/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hallussapidät kaasua voit saada sakot lievästä ampuma-ase rikoksesta.

minun laukkuja tai takintaskuja ei ole kukaan koskaan tullu penkomaan...

tuskin se päällekarkaajaaan alkaa jälkeenpäin etsimään uhriaan....oisi aika hullua.

Vierailija
52/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kannata miettiä onko joku sumutin laillinen vai laiton. Tärkeintä on saada estettyä raiskaus.

Eikö kannattaisi estää se mieluummin laillisesti?

ai näinkö?

Vierailija
53/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei kannata miettiä onko joku sumutin laillinen vai laiton. Tärkeintä on saada estettyä raiskaus.

Niin että joitakin lakeja saa rikkoa, ja toisia ei.

olet ymmärtänyt oikein. Kaikki lait eivät ole oikein.Erikoista on myös että olemme ensisijassa EU kansalaisia, mutta silti tässä asiassa suomen väärämielinen  1800-luvulta oleva laki menee kaikkien muiden EU maiden lakien YLI? Siis, kumpaa on toteltava, EU lakia joka sallii kaikkien naisten itsesuojelun, vai suomen lakia joka estää? Minä tottelen EU lakia.Ja maalaisjärkeä, universaalia lakia.

Vierailija
54/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ja mistä. Tee itse chiliä,vettä ja sumupullo. Voi Nasaretilainen näitä uusavuttomia.

Vierailija
55/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8, pistä mentoli-nenäsumutetta silmiisi ja testaa itse.

Siis toimii?

Toimii. Sokaisee hyökkääjän ja aiheuttaa silmissä poltetta. Ei niin kivulias kuin kaasusumute, mutta riittävä että pääsee pakoon. Ei aiheuta pysyviä tai edes väliaikaisia vammoja, joten ei voi saada syytettä sen käytöstä.

sehän onkin realistinen lopputulos että puskassa vaaniva ja pääle käynyt raiksauksen yrittäjä haastaisi uhrinsa oikeuteen turvasumuteen käytöstä!! Onko muka tämmöstä IKINÄ sattunu? siis raiskaaja ilmoittelisi  poliisille, että sen ja sen näkönen nainen, sil oli siniset farkut ja vaalee tukka...hullun hommaa. tai poliisi peräti etsintäkuuluttaisi sitä naista....ei kukaan silmilleen myrkkyä sanut ilmottaudu poliisille, että MÄ OLIN SE joka sai raiskauksen yhteydessä  myrkkyä naamalle! hahahahahhahahah!! sen haluaisin nähdä!!

Vierailija
56/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kauaa kun raiskaajat alkaa käyttämään noita sumutteita myös, sillähän saa uhrin lamautettua sekä sokaistettua hyvin ja jos raiskaajia on useita  niin ei hyvä :/

Vierailija
57/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä pahassa väkivaltatilanteessa kannata miettiä, kumpi saa tuomion, vaan kumpi jää henkiin.

'Mielummin raudoissa kuin laudoissa' - netistä löytyy hyviä ohjeita toimivan home-made -sumuttimen tekoon.

Se sumutinosuus on se ongelma. Aineen saa kyllä tehtyä, mutta sumutinpullossa pitäisi olla pitkä kantama, tarkkuus ja voimakkuus.

Vierailija
58/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten sattunut. Ja tuomioita tullut raiskauksen keskeyttäneellekin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8, pistä mentoli-nenäsumutetta silmiisi ja testaa itse.

Siis toimii?

Toimii. Sokaisee hyökkääjän ja aiheuttaa silmissä poltetta. Ei niin kivulias kuin kaasusumute, mutta riittävä että pääsee pakoon. Ei aiheuta pysyviä tai edes väliaikaisia vammoja, joten ei voi saada syytettä sen käytöstä.

sehän onkin realistinen lopputulos että puskassa vaaniva ja pääle käynyt raiksauksen yrittäjä haastaisi uhrinsa oikeuteen turvasumuteen käytöstä!! Onko muka tämmöstä IKINÄ sattunu? siis raiskaaja ilmoittelisi  poliisille, että sen ja sen näkönen nainen, sil oli siniset farkut ja vaalee tukka...hullun hommaa. tai poliisi peräti etsintäkuuluttaisi sitä naista....ei kukaan silmilleen myrkkyä sanut ilmottaudu poliisille, että MÄ OLIN SE joka sai raiskauksen yhteydessä  myrkkyä naamalle! hahahahahhahahah!! sen haluaisin nähdä!!

Vierailija
59/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijakkaa kirjoitti:

Mistä ja mistä. Tee itse chiliä,vettä ja sumupullo. Voi Nasaretilainen näitä uusavuttomia.

Onko nin tyhmiä olemassa? Pippurisumutteen idea on se, että voit sumuttaa sitä metrien päästä, sun sumupullolla ei ole mitään merkitystä eikä käyttöä.

Vierailija
60/65 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin säikky, että suihkuttaisin tuota heti jos tuntematon mies vaikka tarttuu hihaan (kysyäkseen tietä tms)

Kiva olisi sitten saada joku syyte.

Asennekasvatus, valojen, videovalvonnan ja poliisien lisääminen sekä yhteiskunnallinen vaikuttaminen naisten arvon ja kunnioituksen nostamiseksi ovat parempia keinoja, joita ei tehdä tarpeeksi. Jos naisen raiskaamisesta ja kaikesta epäasiallisesta lähestymisestä tuomittaisiin rankemmin, raiskaukset vähenisivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän