Kun naiset kysyy neuvoja, niin kumpi on tärkeämpää
Kommentit (23)
Niin? Menee metsään kuitenkin aina.
Joko vastaat väärin , tai feministi tulee kertomaan sinulle mansplainingista.
Parempi olla vain hiljaa.
Kumpikaan miehistä ei ymmärtänyt.
niinpä. ap
Onko naisella tunteellista asiaa, vai joku yksittäinen tärkeä asia. Skarpatkaa nyt pojat.
Aina pitää naisten kanssa myötäillä kysyjän omaa mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
niinpä. ap
Yritä ensikerralla kirjoittaa kysymys loppuun asti.
Miten teillä naiset on. Kumpi on tärkeämpää tunne, vai asia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kysyin raivaussahaa huoltaessani että voitko katsoa netistä työkäynnin säätämisen. Oli ihan hoomoilasena joten katsoin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kysyin raivaussahaa huoltaessani että voitko katsoa netistä työkäynnin säätämisen. Oli ihan hoomoilasena joten katsoin itse.
Mitä tunteita se sinussa herätti? Ja oliko tunnereaktio merkittävämpi kuin löytämäsi tieto?
Tätä kai ap ajaa takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinpä. ap
Yritä ensikerralla kirjoittaa kysymys loppuun asti.
Naiset ymmärtävät nämä loppuun kertomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunteita se sinussa herätti? Ja oliko tunnereaktio merkittävämpi kuin löytämäsi tieto?
Tätä kai ap ajaa takaa?
Huvittuneisuutta. Tieto oli tärkeämpi kuin tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin.
TärkeämPÄÄ. Loukkaist tunteitani.
ap
Jos kysyn asiatietoa, niin ei siihen tarvi mitään tunteita sotkea, mutta jos kysyn miltä susta tuntuu, niin sitten taas keskitytään siihen tunteeseen eikä asiatietoon. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Joskus on niin että nainen ei kysy mitään neuvoa, vaan haluaa keskustella asiasta jonkun kanssa selventääkseen omia ajatuksiaan asiasta joka mieltä painaa. Usein kun yksin miettiin niin ajatukset alkaa kiertää samaa kehää.
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin.
Kun kysyt neuvoja, niin kysyt tunteella. Vai onko sinulle tärkeätä, että mies neuvoo sinua. Eikä asia ole niin tärkeä enää siinä vaiheessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno. Yhdestä ruuvistahan se, kuten entisaikojen autoissakin.
ap
Ajatteletko olevasi miehiin nähden ylivertainen?
No jos kysyn sinulta mieheltä neuvoa, niin tieto on tärkeää, mutta kuten aina ihmisten välisessä kommunikaatiossa, myös se, miten tiedon välität. Jos olet töykeä, ylimielinen, väheksyvä, niin saat aikaan sen tunnereaktion mitä halusitkin.
Et tietenkään itse kysyisi naiselta neuvoa, mutta jos kysyisit jotain muuta, tai yleensä puhuisit naisen kanssa, kumpi olisi tärkeämpää, vastaus vai vittuileva asenne? Jos nainen katsoisi sua kuin halpaa makkaraa, niin varmaan ilolla ottaisit neuvon vastaan, miesparka.
Eli ei tartte lässyttää, mutta älä ryhdy töykeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kai ap ajaa takaa?
Puoliksi oikein.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno. Yhdestä ruuvistahan se, kuten entisaikojen autoissakin.
ap
Ajatteletko olevasi miehiin nähden ylivertainen?
Menikö tunteisiin? Mitäs kysyit neuvoa!
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn asiatietoa, niin ei siihen tarvi mitään tunteita sotkea, mutta jos kysyn miltä susta tuntuu, niin sitten taas keskitytään siihen tunteeseen eikä asiatietoon. Mikä siinä on niin vaikea käsittää? Joskus on niin että nainen ei kysy mitään neuvoa, vaan haluaa keskustella asiasta jonkun kanssa selventääkseen omia ajatuksiaan asiasta joka mieltä painaa. Usein kun yksin miettiin niin ajatukset alkaa kiertää samaa kehää.
Mitä löpötät tyhjää. Mitä asiaa? Suomeksi?
ap
Kampi