pitäisikö hakea jälkiehkäisy?
eli huomenna pitäisi alkaa kuukautiset, joten epätodennäköistä että mitään vahinkoa pääsisi käymään. Eilen harrastin siis suojaamatonta seksiä, ja mies veti kyllä ulos ennen kuin tuli, mutta luulen että osa meni sisään. Pitäisikö siis hakea jälkiehkäisy? Menkkakivut, rintojen turvotus ym menkkaoireet alkoivat jo eilen, joten tiedän niiden kyllä huomenissa alkavan.
huoh mikä stereotyyppinen lauantaiaamun keskustelunaloitus :D asiallisista vastauksista kiitollinen!
Kommentit (7)
Minä hakisin ellen missään tapauksessa haluaisi raskaaksi. Tietenkin jos raskaus ei olisi aivan kamala katastrofi, voisin kokeilla onneani.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elimistö on ihmeellinen. Ei kannata aliarvioida sen kykyä lisääntyä, vastoin meidän ennakko-oletuksia. Eli pillerikaupoille ja samalla aika terveydenhoitajalle. Näköjään olisi ehkäisypillereille tarvetta.
Ehkäisyterkkarille on aika varattu ensi viikoksi, pillerit lopetin kun eivät sopineet mutta sopivaa vaihtoehtoa ei ole vielä löytynyt. Kiitos asiallisista vastauksista! ap
No et tule kyllä raskaaksi jos sulla säännöllinen kierto ja nyt olet ihan kierron lopussa. Eli ihan turha sekoittaa kiertoa jälkiehkäisyllä. Sun ovulaatio oli ja meni jo päiviä sitten.
Mulla ei aikoinaan toiminut se jälkiehkäisy, vaan tyttö tuli vaikkei niin sunniteltu.
Hyvin pian sain otettua ne lääkkeet, ei ollut pahoinvointia ja raskaus senkuin jatkui.
Vierailija kirjoitti:
eli huomenna pitäisi alkaa kuukautiset, joten epätodennäköistä että mitään vahinkoa pääsisi käymään. Eilen harrastin siis suojaamatonta seksiä, ja mies veti kyllä ulos ennen kuin tuli, mutta luulen että osa meni sisään. Pitäisikö siis hakea jälkiehkäisy? Menkkakivut, rintojen turvotus ym menkkaoireet alkoivat jo eilen, joten tiedän niiden kyllä huomenissa alkavan.
huoh mikä stereotyyppinen lauantaiaamun keskustelunaloitus :D asiallisista vastauksista kiitollinen!
Voi voi, eihän sillä ole raskauden tahi sukupuolitautien tarttumisen kannalta mitään merkitystä, laskeeko mies satsit sisään vai ei.
No, seksitaudeista ei tässä tapauksessa ole pelkoa :) nyt on haettu pillerikin, joten kaikki hoidossa.a p
Ihmisen elimistö on ihmeellinen. Ei kannata aliarvioida sen kykyä lisääntyä, vastoin meidän ennakko-oletuksia. Eli pillerikaupoille ja samalla aika terveydenhoitajalle. Näköjään olisi ehkäisypillereille tarvetta.