Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelit tehdä tänään?

Vierailija
27.08.2016 |

Mä laitan lapsille aamupalaa kunhan heräävät. Sitä ennen juon kaikessa rauhasta pannullisen maitokahvia ja luen Hesarin. Päivällä toisen pojan futispeli. Käydään varmaan jossain porukalla syömässä sen jälkeen. Sitten kotiin ja saunaan ja sen jälkeen kukin katsoo jotain leffaa tms ja nakerrellaan jotain snäkkiä. Vieläköhän voisi tehdä vihdan saunaan vai onko jo liian syksy?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata vaan sängyssä. Tää on nyt neljäs päivä putkeen kun en tule saamaan mitään aikaiseksi. Oon niin väsynyt koko ajan että pääsen sängystä ylös vaan jääkaapille ja vessaan. Olen siis keskivaikeasti masentunut.

Vierailija
42/45 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla kauheeta suorittamista jatkuvasti. Oikein kuka tekee eniten, niin on paras. Lapselista ja säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 41 mitä toi tosiaan on. Mulla sama juttu.

Vierailija
44/45 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on jo tehty: aamiainen (itse join ekan kahvikupillisen jo 06), käyty kaupassa anopin kanssa, käyty kahvilla, sahattu 1 pölli pätkiksi (käsisahalla kun en uskalla käyttää moottorisahaa eikä mies ollut kotona), siivottu uima-allasta, käyty puolukassa tuossa takapihalla, pesty 2 koneellista pyykkiä.

Vielä pitäisi pestä yksi säkkituoli (ulko-), tehdä pakkaseen omena-puolukkasosetta, lämmittää päiväruoka ja ajattelin ehtiä vielä istumaan pihalle (jos sää sallii) lueskelemaankin. Ai niin, yläkerta pitää vielä imuroida mutta mies voi tehdä sen.

Normipäivä...

Ahistavan kuuloista :( paitsi uima-allas.

Vierailija
45/45 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata sängyssä, kuunnella musiikkia ja ehkä mahdollisesti yritän jaksaa katsoa jtn ohjelmaa..

Pitäisi siivota, kämppä on kamalassa kaaoksessa, mutta mitään en meinaa saada aikaiseksi :(

Täälläkin keskivaikeasti masentunut.