Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on köyhä.

Vierailija
26.08.2016 |

Siis hyi saatana. Suhde on tuore, mutta nyt selvisikin, että komea auto on kulissia ja velaksi hankittu. Hänellä tulot alle 2 000 euroa ja siivooja. Minulla sentään tulot 3 000 euroa. Pitäiskö minun nyt alkaa maksaa tulevaisuudessa laskuistakin jotenkin enemmänkin. Ei ikinä!! Vaihtoon menee ukko. Nyt tämä nainen avaa viinipullon ja rupeaa ottaamaan siitä kunnon tömpsyä ja kohta taksilla hotelli Vantaaseen katsomaan varakkaampaa miestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt kaikki palkansaajat ovat köyhiä. Myös sinä, pikkuporvari.

Vierailija
2/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin tosi köyhiä ja velkaisia kun opiskelijoina tavattiin. Nykyään tilanne on toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hyi saatana. Suhde on tuore, mutta nyt selvisikin, että komea auto on kulissia ja velaksi hankittu. Hänellä tulot alle 2 000 euroa ja siivooja. Minulla sentään tulot 3 000 euroa. Pitäiskö minun nyt alkaa maksaa tulevaisuudessa laskuistakin jotenkin enemmänkin. Ei ikinä!! Vaihtoon menee ukko. Nyt tämä nainen avaa viinipullon ja rupeaa ottaamaan siitä kunnon tömpsyä ja kohta taksilla hotelli Vantaaseen katsomaan varakkaampaa miestä.

Kuvittelitko ruotsinlaivasimulaattorista elättäjän löytäväsi, köyhä?

Vierailija
4/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ollut kiinnostava, mutta mä tienaan vähän enempi, enkä viitti köyhien kanssa alkaa..

Vierailija
5/5 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kuuluu olla varakkaampia ja herrasmiehiä. Muuten he ovat lassukoita, joita lähes jokainen täällä kirjoittava mies on. Hih! Alkaa nosta nuppiin. Vielä pari shottia ja pari biisiä youtubesta ja sitten Tulisuudelmaan pyörähtelemään:-) Jos sieltä löytyisi komea ja rikas alfauros :-) Köyhät uuserit älköön vaivautuko! T: Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä