Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sami Yaffa ja Meeri Koutaniemi

Vierailija
26.08.2016 |

Jokos tämä pari on käsitelty täällä? Haluaisin hirveästi uskoa heihin - molemmat fiksuja kosmopoliitteja - mutta 25 vuoden ikäero mietityttää. 28-vuotias Meeri haluaa lapsia ehkä vasta joskus 5-7 vuoden kuluttua ja Sami on silloin 58-60-vuotias!

Vai tuleeko Samistakin sellainen vanha rokki-isä kuin Mick Jaggerista. Ei kiva ajatus.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tässä ei ole millään tavalla kyse lasten hankkimisesta. Kaks taiteilijaa on löytäneet toisensa. Syvää yhteyttä, voimakasta rakkautta.

Hirveää naistenlehtituubaa suolsit juuri:D

Vierailija
62/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinasivat jossain ohjelmassa ruoanteossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä kumpi mua nyppii, Samin hampit vai se lätsä.

Vierailija
64/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa tehdään tekohampaat implantti ulospäin työntyviksi . Jaffa tarkoittaa kaunis hebreaksi . Israel on ihan huume ykkönen . Onhan ne hauska kaunis pari ja luovia .

65/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samin tekarit on niin ulkonevat, ettei sitä pysty katsomaan selvinpäin.

On varmaan näky, kun tekarit on lasissa yöpöydällä.

Kaikki me vanhenemme, jos elinvuosia riittää. Useimmille tulee iän myötä erilaisia vaivoja. Ehkäpä silloin toivot, ettei kumppanisi olisi noin naurettava, kuin sinä nyt.

Vierailija
66/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nää on henkisesti aika samanikäisiä ja upea pari. Kaikkea hyvää heille ja onnea!

Vierailija
67/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri vaikuttaa ikäistään vanhemmalta ja Sami ikäistään nuoremmalta, joten se tasaa ikäeron aika hyvin. Varmaan haastavaa Suomessa tienata taiteella ja musiikilla. Ihan kiva että ovat keksineet yhteisiä projekteja.

Vierailija
68/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät viihtyvän hyvin yhdessä, mitä sitä moisia lapsiasioita ihmettelemään. Nykymaailmassa on niin monta tapaa hankkia lapsia, että varmasti löytävät itselleen sopivan, jos lapsia päättävät yhdessä saada. Eikö ap voisi kysyä parilta itseltään asiaa suoraan tällaisen juoruilun sijaan?

Vierailija
69/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien alojensa perusosaajia, ei mitään ihmeellistä heissä, ei ainakaan karismaa. Pärjätköön noinkin.

Vierailija
70/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän että Meeri löysi harrastuksilleen maksajan kun ei oikeen ole palkkaa tullu kuvista koskaan.

Onhan ne hyviä kuvia ,eisiinä mitään.

Vierailija
71/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä jotenkin svengaava pari. Kauniita yhdessä. Ei näyttäisi olevan valtataistelua, niin kuin taiteilijapareilla usein. Jaffa on tajunnut, miten hyvä tuuri hänellä kävi, kun sai noin kauniin ja sielukkaan naisen. Ihailen Koutaniemen tyylitajua. t. nainen 64 v

Vierailija
72/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on niin cool.

Vierailija
73/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuon Koutaniemen tyyli niin tekemällä tehtyä.

Vierailija
74/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi isot tekarit tolla Jaffalla turvassa!

Vierailija
75/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samilla  vanhoissa kuvissa aika saman näkönen purenta kuin nykyäänkin.

Ja on sitä ikäluokkaa että ei sitä vielä sillon pahemmin korjailtu,tai sitten ei osattu.

Vois sen nyt korjata,mutta eise ole aikuisena ihan niin helppoa kuin mainoksissa.  Ja miksi korjata jos sinut asian kans.

Vierailija
76/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami kirjoitti kirjassaan, että hänellä meni rock-elämässä hampaat paskaksi ja laitettiin mun mielestä jenkeissä uudet. Tämä siis jo aikoja sitten.

Vierailija
77/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ikäero saattaa alkaa tuntua siinä vaiheessa, kun Sami oikeesti alkaa vanhentua. Ehkä noin viiden vuoden kuluttua. Tiedän kokemuksesta, kun itselläni on paljon vanhempi mies kuin mitä itse olen.

Vierailija
78/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki tuon Koutaniemen tyyli niin tekemällä tehtyä.

Kyllä. Frida Kahlo-wannabe

https://www.fridakahlo.org/

Vierailija
79/86 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediassa sanotaan, että Koutaniemi muutti Ouluun teatterilukioon. Eihän siellä sellaista ole koskaan ollut.

Vierailija
80/86 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, lahjakas ja upea nainen hukkaa aikansa vanhaan hömppäukkoon! Mikä näitä naisia vaivaa?? No ehkä se, että ainakaan Suomesta ei kovin helpolla löydä nuorta, viisasta ja coolia miestä.