Sami Yaffa ja Meeri Koutaniemi
Jokos tämä pari on käsitelty täällä? Haluaisin hirveästi uskoa heihin - molemmat fiksuja kosmopoliitteja - mutta 25 vuoden ikäero mietityttää. 28-vuotias Meeri haluaa lapsia ehkä vasta joskus 5-7 vuoden kuluttua ja Sami on silloin 58-60-vuotias!
Vai tuleeko Samistakin sellainen vanha rokki-isä kuin Mick Jaggerista. Ei kiva ajatus.
Kommentit (86)
Kinasivat jossain ohjelmassa ruoanteossa.
Mä en tiedä kumpi mua nyppii, Samin hampit vai se lätsä.
Virossa tehdään tekohampaat implantti ulospäin työntyviksi . Jaffa tarkoittaa kaunis hebreaksi . Israel on ihan huume ykkönen . Onhan ne hauska kaunis pari ja luovia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samin tekarit on niin ulkonevat, ettei sitä pysty katsomaan selvinpäin.
On varmaan näky, kun tekarit on lasissa yöpöydällä.
Kaikki me vanhenemme, jos elinvuosia riittää. Useimmille tulee iän myötä erilaisia vaivoja. Ehkäpä silloin toivot, ettei kumppanisi olisi noin naurettava, kuin sinä nyt.
Mun mielestä nää on henkisesti aika samanikäisiä ja upea pari. Kaikkea hyvää heille ja onnea!
Meeri vaikuttaa ikäistään vanhemmalta ja Sami ikäistään nuoremmalta, joten se tasaa ikäeron aika hyvin. Varmaan haastavaa Suomessa tienata taiteella ja musiikilla. Ihan kiva että ovat keksineet yhteisiä projekteja.
Näyttävät viihtyvän hyvin yhdessä, mitä sitä moisia lapsiasioita ihmettelemään. Nykymaailmassa on niin monta tapaa hankkia lapsia, että varmasti löytävät itselleen sopivan, jos lapsia päättävät yhdessä saada. Eikö ap voisi kysyä parilta itseltään asiaa suoraan tällaisen juoruilun sijaan?
Omien alojensa perusosaajia, ei mitään ihmeellistä heissä, ei ainakaan karismaa. Pärjätköön noinkin.
Hyvähän että Meeri löysi harrastuksilleen maksajan kun ei oikeen ole palkkaa tullu kuvista koskaan.
Onhan ne hyviä kuvia ,eisiinä mitään.
Minunkin mielestä jotenkin svengaava pari. Kauniita yhdessä. Ei näyttäisi olevan valtataistelua, niin kuin taiteilijapareilla usein. Jaffa on tajunnut, miten hyvä tuuri hänellä kävi, kun sai noin kauniin ja sielukkaan naisen. Ihailen Koutaniemen tyylitajua. t. nainen 64 v
Jotenki tuon Koutaniemen tyyli niin tekemällä tehtyä.
Tosi isot tekarit tolla Jaffalla turvassa!
Samilla vanhoissa kuvissa aika saman näkönen purenta kuin nykyäänkin.
Ja on sitä ikäluokkaa että ei sitä vielä sillon pahemmin korjailtu,tai sitten ei osattu.
Vois sen nyt korjata,mutta eise ole aikuisena ihan niin helppoa kuin mainoksissa. Ja miksi korjata jos sinut asian kans.
Sami kirjoitti kirjassaan, että hänellä meni rock-elämässä hampaat paskaksi ja laitettiin mun mielestä jenkeissä uudet. Tämä siis jo aikoja sitten.
Toi ikäero saattaa alkaa tuntua siinä vaiheessa, kun Sami oikeesti alkaa vanhentua. Ehkä noin viiden vuoden kuluttua. Tiedän kokemuksesta, kun itselläni on paljon vanhempi mies kuin mitä itse olen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tuon Koutaniemen tyyli niin tekemällä tehtyä.
Kyllä. Frida Kahlo-wannabe
Wikipediassa sanotaan, että Koutaniemi muutti Ouluun teatterilukioon. Eihän siellä sellaista ole koskaan ollut.
Voi ei, lahjakas ja upea nainen hukkaa aikansa vanhaan hömppäukkoon! Mikä näitä naisia vaivaa?? No ehkä se, että ainakaan Suomesta ei kovin helpolla löydä nuorta, viisasta ja coolia miestä.
Hirveää naistenlehtituubaa suolsit juuri:D