Mitä mieltä ateriasta?
Kolme pientä palaa kanan sisäfilettä uunissa, rypsiöljyssä, curry ja chilimaustettuna. (yht noin 130g). Kylkeen paistettuna puolikas keltainen paprika, tomaatti, pala kesäkurpitsaa, paistettu oliiviöljyssä ja maustettu valkosipulirouheella, sekaan noin rkl salaattisiemeniä (=auringonkukkaa kurpitsaa jne). Lisukkeena vielä avokado, ja villirucolaa, päällä oreganoa ja fetaa. Söisitkö? Mitä sanot hiilari-rasva-proteiini suhteesta?
Kommentit (21)
Ensimmäisenä tulee mieleen, että kamalaa tuhlausta lämmittää uunia noin naurettavan pienen ruokamäärän takia.
Fileen vaihtaisin rasvaisempaan lihaan ja rypsiöljyn vaihtaisin voihin.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen, että kamalaa tuhlausta lämmittää uunia noin naurettavan pienen ruokamäärän takia.
Niin siis tuo oli minun osuuteni broilerista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Maun vai jonkun muun syyn vuoksi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Maun vai jonkun muun syyn vuoksi?
ap
Terveellisyyden vuoksi ja toki myös maun.
Olen saanut hieman koulutusta ruokavalioasioista ja totean sen pohjalta että ihan kelpo ruualta vaikuttaa. Hiilareita meillä on elämä muutenkin täynnä, miksi niitä pitäisi joka paikkaan lisätä...
Vaikken paljoa paina niin tuo määrä ei sopisi minulle kuin alkupalaksi.
Aivan totaalisen paska ateria! Kuulostaa kuvottavalta ja suorastaan oksettavalta! Hyi vittu oikeasti. Mikset samantien syö soseutettuja kissansikiöitä sianpaskalla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kunhan ei oo sokeria. Siihen kuolee heti.
Ei kai sentään?
ap
Voi Kiesus. Vieläkö teitä hiilarinkyttääjäidiootteja piisaa, vaikka karppaus on jo haudattu ja kuopattu aikaa sitten!
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut hieman koulutusta ruokavalioasioista ja totean sen pohjalta että ihan kelpo ruualta vaikuttaa. Hiilareita meillä on elämä muutenkin täynnä, miksi niitä pitäisi joka paikkaan lisätä...
Vaikken paljoa paina niin tuo määrä ei sopisi minulle kuin alkupalaksi.
Toivottavasti saat vähän lisääkin koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi Kiesus. Vieläkö teitä hiilarinkyttääjäidiootteja piisaa, vaikka karppaus on jo haudattu ja kuopattu aikaa sitten!
Täysin sun omaa tulkintaa nyt tuo. Pysytäänkö aiheessa?
ap
No siis ihan hyvältä kuulostaa, mut mulle kyllä jäin ihan hirvee nälkä tosta. :)
Kuulostaa oikein hyvältä. Karppaatko? Ateria sopisi hyvin ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt karppausta tähän sekoita. Ei ap:n ateria mitään karppausta ole.
(Karppausta muuten ei ole mihinkään haudattu)
Vierailija kirjoitti:
En karppaa, yritän lisätä kasviksia ruokavaliooni ja nyt tänään tämmöinen ateria. Ehkä johonkin välimeren ruokavalion suuntaan koetan viedä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi karppaus-ruokavalioon.
Yhtäkkiä tuntuisi, että aika vähän hiilareita?