Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku tuosta Maaret Kalliosta..(Yhden illan juttu-ohjelma)

Vierailija
26.08.2016 |

Hän on muka olevinaan niin fiksu ja terapeutti että, mutta mulla tulee enemmän mieleen että mikä tarve hänellä itsellä tehdä tällainen ohjelma miehistä, jonka nimikin viittaa seksuaaliseen kanssakäymiseen?
Tuo painikohtaus Makun kanssa vei viimeiset uskottavuuden hippuset pois.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sitä jollain vähän kohahduttaa.

Vierailija
2/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!tuli tyrkky olo.ihankuin aviopari olisi siinä makoillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 ei hemmetti pitääpä katsoa

Vierailija
4/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se itse on kaikkea saanut suunnitella. Eiköhän tuotantoyhtiö ja TV kanava halua sellaista sisältöä millä saa huomiota.

Vierailija
5/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt että Maaretia kadehtitaan ja panetellaan tällä foorumilla. Kaunis, itsevarma ja fiksu menestyjä-nainen on monelle kova kipupiste täällä.

Vierailija
6/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelle nainen. En menisi hänen vastaanotolleen edes ilmaiseksi.

Vierailija
7/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt että Maaretia kadehtitaan ja panetellaan tällä foorumilla. Kaunis, itsevarma ja fiksu menestyjä-nainen on monelle kova kipupiste täällä.

Kenen mielestä on todella kaunis? Ihan normaalin näköinen nainen. Silmät todella häiritsevän kaukana toisistaan ja huono iho. 

Vierailija
8/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Maaret on aina ollut ärsyttävä. Ohjelmia en ole katsonut, mutta niitä kolumneja lukenut muutaman. Jotenkin rasittava ha itseriittoinen, ja tosiaan julkisuustyrkky. No, aika aikaa kutakin. Katoaa tuokin ruudusta.

Vierailija
9/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö terapian tarkoituksena ole yleensä pyrkiä eroon mm.narsistisista piirteistä ja huomionhakuisuudesta? (esimerkiksi). Nyt sitten terapeutti itse tekee ohjelman joka ratsastaa seksuaalisuudella, ulkonäöllä ja huomionhakuisuudella. Ihmeen paljon rouva Kallio haluaa olla näkyvillä ja tuoda esille itseään. 

Vierailija
10/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä on todella kaunis? Ihan normaalin näköinen nainen. Silmät todella häiritsevän kaukana toisistaan ja huono iho. 

Ulkonäkö ei minua haittaa. Ihan edustava nainen, ei se muilla meriiteillä telkkariin noin vain pääsisikään. Mutta ne jutut on niin kliseisiä, tyhmiä ja lällyjä. Yhdessä vaiheessa valitti aina aiheesta Maaret ja julkisuus.

No sellasta se elo on, kun julkkikseksi halajaa. Terapia voisi auttaa.

Nro 8, jonka mielestä MK on ärsyttävä ja tyhjänpäiväinen.

Vierailija
11/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaaplaaplaaapalalalalalalaaaaaaaaaaaa

Vierailija
12/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tää se rouva joka yritti harhauttaa ihmisiä luulemaan häntä psykoterapeutiksi?

Vierailija
13/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäähän jotain seksiä vähän olla, että ohjelma myy! Vaikka sitten painissa. Eihän kukaan katso kuivakoita terapiakeskusteluohjelmia.

Hyvä että näitä psykoterapeutteja /psykologeja tulee edes vähän julkisuuteen, koska usein he väistelevät sitä. Heillä on kuitenkin fiksuja ajatuksia. Mieluumin katon tälläisia ohjelmia, kuin jotain hottiksia tai exiä rannalla.

Mun mielestä mielenkiintoinen ja erilainen ohjelma

Vierailija
14/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on. Mutta sitä lässytystä ja itsestäänselvyyksiä ei jaksa kuunnella.

Vierailija
15/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos tää se rouva joka yritti harhauttaa ihmisiä luulemaan häntä psykoterapeutiksi?

Vai oliko se psykologiksi? Sen jälkeen oli kuitenkin juttua kuinka tavikset sekottaa nää.

Vierailija
16/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäähän jotain seksiä vähän olla, että ohjelma myy! Vaikka sitten painissa. Eihän kukaan katso kuivakoita terapiakeskusteluohjelmia.

Hyvä että näitä psykoterapeutteja /psykologeja tulee edes vähän julkisuuteen, koska usein he väistelevät sitä. Heillä on kuitenkin fiksuja ajatuksia. Mieluumin katon tälläisia ohjelmia, kuin jotain hottiksia tai exiä rannalla.

Mun mielestä mielenkiintoinen ja erilainen ohjelma

No eihän kukaan mitään hottiksia tai exiä kato muutenkaan.

Vierailija
17/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään fiksuja ja kauniita naisia vastaan, päinvastoin. Mutta tuo Maaret.. en pysty kattoo miten se lässyyttää kuin vähä-älyiselle muille puhuessa :(

Vierailija
18/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää julkkisterapeuteista. Siis toki asiallinen julkisuus ja tiedon/neuvojen jako on ihan jees, mutta näillä naisterapeuteilla se tuntuu menevän enemmänkin sinne pintajulkisuuden puolelle. Ylellä oli kanssa muutama vuosi sitten joku julkkisterapeutti jolla sitten myöhemmin haastattelussa paljastui että olikin aika myrskyinen yksityiselämä, mm. pari avioeroa. Pistää miettimään mitkä ovat ne ihmisen motiivit hakeutua julkisuuteen...

Vierailija
19/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty rakkaus-ohjelmassa skippasin aina ne kohdat, joissa Maaret alkoi lässyttämään rakkaudesta sillä vauvatteluäänellään, millä puhuu katsojille ihan kuin katsojat olisivat pieniä lapsia. Kaunis on ulkonäöltään, mutta persoonasta.. Noh, en pidä. Aion silti katsoa Yhden illan juttua. :-)

Vierailija
20/41 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska oli kun teki sitä sana-assosiaatio kyselyä Makwanille.

Ensin oikein lässyttävän seksikkäällä äänellä kyseli niin että myötähävetti ihan, sitten kun tuli se uskottomuus esiin, niin ääni muuttui viralliseksi ja ihan erilaiseksi.