Peppuseksi ja senjälkeinen tyhjennys. Miten teette?
Kommentit (178)
Sairas, sairas ketju! Miksi ei saa poistettua?? Sairas Mode, oletteko tämän ketjun takana??
Tämä on jo lainvastaista. Aihe vapaa osio ei saa sisältää K 18 materiaalia!!
Vierailija kirjoitti:
Siis se on kiihottavaa kun vaimo pieree kulliin ennen panoa. Mmmh...
Ja pieree myös spermat ulos...
.
Oih
Tämä on kuumaa
Ooh ooh
Tämä jammm
Tämäkö on miesten ajatusten taso?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni nauttii kun pieren spermat sen naamalle ja kakka tuo lisä kiksejä.
Voi ei
pitäisi mennä kauppaan ja kuolasin päälleni
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo lainvastaista. Aihe vapaa osio ei saa sisältää K 18 materiaalia!!
:XD XD XD :D :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa et ehdoton turn off jos mies haluaa moista harrastaa, hyi!! Onneksi löysin miehen joka itse sanoi että sellasee hän ei sit suostu. Ajattelin että -Jatkoon.. Oli kyl hyvä mies noin muutenkin<3
En vaan ymmärrä mitä joku tosta saa ja kuka nainen tosta nauttii, en tunne yhteen ja harrastus piireistä naisystäviä on todella paljon..?
Tuhmaa
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa et ehdoton turn off jos mies haluaa moista harrastaa, hyi!! Onneksi löysin miehen joka itse sanoi että sellasee hän ei sit suostu. Ajattelin että -Jatkoon.. Oli kyl hyvä mies noin muutenkin<3
En vaan ymmärrä mitä joku tosta saa ja kuka nainen tosta nauttii, en tunne yhteen ja harrastus piireistä naisystäviä on todella paljon..?
Olet siis puhunut aiheesta kaikkien harrastuskamujesikin kanssa? Minä tiedän vain muutaman lähimmän ystävän kannan aiheeseen, siinä se. Ja itse kyllä tykkään siitä, tai no en ole kuin kerran sitä saanut mutta masturboinut aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ja suu aivan ulosteessa ja siemennesteessä, sitä isin pikku kisu nuolee puhtaaksi.
Tällaiset viestit ovat ok moden mielestä, aihe vapaa palstalla?????!!!!!!!!!
joka tälle tielle lähtee, seuraavaksi saa kysyä , "miten te maustatte miestenne pa*kan ennen kun syötte sen"?
Meillä lähdetään lenkille anaalin jälkeen. Itse juoksen tiukat legginssit pakaraväliin imeytyneenä. Lenkin päätteeksi ovat aivan märät siemennesteestä ja ulosteesta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että tämä sairas ketju on saanut jäädä, ja vielä aihe vapaa osioon.
Asiallisia, hyviä ketjuja poistetaan kyllä rankalla kädellä.
Alatko nyt saada käsityksen ketjujen sarjapoistajien mielenlaadusta?
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tähän kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Naisen paljaan perseen pieraisu on todella kiihottavaa
Niin minustakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tähän kirjoittelee.
Tuskinpa naiset kirjoittaa nuita "jee pieruja kulllille ja kakkaa naamalle"-tason juttuja xD Saati sitten nuita oikeasti ällöttäviä ulostejuttuja
On todella mukavaa ja voimaannuttavaa odottaa, että mies on aivan kiimassa ja sitten kyykistyä sen naamalle ja piereskellä sen naamaan kun se nuolee...
.
Koskaan eivät ole lopettaneet
Vierailija kirjoitti:
On todella mukavaa ja voimaannuttavaa odottaa, että mies on aivan kiimassa ja sitten kyykistyä sen naamalle ja piereskellä sen naamaan kun se nuolee...
.
Koskaan eivät ole lopettaneet
Olette sairaita! Ketjuun kirjoittavat sekä ylläpito ( Mode) !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Koskaan eivät ole lopettaneetOlette sairaita! Ketjuun kirjoittavat sekä ylläpito ( Mode) !!!!!
Alkaako pökäle jo kurkistaa papanareiästä?
Ei kai kukaan pane anukseen ilman kondomia.
Naiselle tämä keskustelu ei anna mitään.